Banki i Instytucje finansowe

checkmark.svg

Zdobądź szczegółową wiedzę z artykułów eksperckich

checkmark.svg

Zwiększ swoją wiedzę branżową dzięki zindywidualizowanym rozwiązaniom

checkmark.svg

Bądź o krok przed innymi, obserwując najnowsze trendy

Banki i instytucje finansowe w obliczu poważnych wyzwań

Banki i instytucje finansowe w obliczu poważnych wyzwań

Nowe warunki w wielu dziedzinach wymagają, nowego podejścia i narzędzi, dzięki, którym możliwe będzie kontynuowanie dochodowej działalności. Zarówno prywatni konsumenci, jak i firmy nie są tak lojalni jak kiedyś i coraz częściej zmieniają banki. W celu zapewnienia satysfakcji klientów ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest lepsze zrozumienia klientów. W ten sposób można efektywniej komunikować się z klientami i dotrzeć do klientów w odpowiednim momencie.

 

Wraz ze wzrostem konkurencji konieczne jest podniesienie poziomu obsługi klienta. Oznacza to, że bank lub instytucja finansowa muszą być w stanie zapewnić wyższą jakość i szybkość reakcji. Wraz z zmianami regulacji oraz przepisów, Banki i instytucje finansowe mają również do czynienia z większą złożonością, co może mieć wpływ na oferty i czas obsługi.

 

Rosnące wyzwania oznaczają jednak nowe możliwości. Dzięki dostępowi do danych i właściwym narzędziom, zmieniający się świat przynosi również potencjał do zwiększenia Twojej konkurencyjności i pozostania na ścieżce wzrostu. Duża ilość danych może być obsługiwana i wykorzystywana do usprawnienia procesów, podejmowania bezpiecznych decyzji i wyboru odpowiednich klientów. Osiągnij to dzięki inteligentnym danym Bisnode.

Bisnode pomaga firmom w trakcie całego cyklu życia klienta

Wykorzystanie Smart Data pomoże Ci w:

Znalezieniu nowych klientów

Użyj danych smart, aby przyciągnąć klientów, które znajdują się najbliżej do zakupu decyzji o poziom ryzyka, który pasuje do Twoich celów biznesowych. Za pomocą Bisnode wiodące na rynku danych i modeli analitycznych, możemy pomóc Ci znaleźć najlepsze potencjalnych klientów i dowiedzieć się, kiedy są najbardziej prawdopodobne kupić.

Zwiększeniu konwersji

Poprawić współczynniki konwersji na najlepszych klientów przy użyciu danych smart zoptymalizować kryteria i procesów dla swojej oferty. Dostosować swoją ofertę i zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla różnych segmentów klientów poprzez łączenie informacji finansowych i danych rynkowych na temat każdego potencjalnego klienta.

Prowadzenia sprzedaży

Użyć danych smart, aby uzyskać wgląd do działania w czasie rzeczywistym – zarówno o możliwości dodatkowych punktów sprzedaży, jak i o wydarzeniach, które wskazuje na zmianę poziomu ryzyka klienta. Integrując nasze narzędzia analityczne do danych smart z CRM lub system automatyzacji marketingu i wsparcia sprzedaży, możemy pomóc Ci codziennie do przewidzenia najlepszych sprzedaży i możliwości klienta. W tym samym czasie możemy pomóc zarządzać ryzykiem.

Budowanie lojalności klienta

Użyj danych smart aby stale monitorować i zarządzanie relacjami z klientami przez cały cykl życia klienta. Integrując nasze narzędzia dla danych smart z CRM, systemy dla CX lub zautomatyzowanych działań marketingowych, możemy pomóc Ci zarządzać wszystkie swoje relacje z klientami.

Formularz newsletter

Zapisz się do newslettera

Newsletter jest skierowany do wszystkich zainteresowanych aktualnościami i analizami rynkowymi, trendami w nowoczesnych technologich i zarządzaniu danymi oraz tych, którzy interesują się Smart Data