Energetyka

checkmark.svg

Zdobądź szczegółową wiedzę z artykułów eksperckich

checkmark.svg

Zwiększ swoją wiedzę branżową dzięki zindywidualizowanym rozwiązaniom

checkmark.svg

Bądź o krok przed innymi, obserwując najnowsze trendy

Potencjał w zmieniającym się przemyśle

Potencjał w zmieniającym się przemyśle

Obecnie trwają znaczne zmiany w przemyśle energetycznym, a wszystkie wskazania wskazują na ciągłą zmianę w nadchodzących latach. Wysoki poziom mobilności wśród klientów połączony z częstymi zmianami dostawców energii jest faktem. W branży cechującej się silną konkurencją i presją cenową firmy, które są innowacyjne i przyjazne dla klienta, przyciągają najwięcej klientów.

Dziś firmy energetyczne ostro konkurują, ale tylko ci, którzy mają już wgląd w to, co klienci będą zyskiwać za kilka lat, odniosą sukces w przyszłości. Poprzez zrozumienie klientów jest zdobywana wiedza o tym, czego potrzebują, a tym samym tworzy się zdolność do kierowania na nie odpowiednich ofert i komunikacji.

Energetyka działa w warunkach zwiększonej konkurencji, jak i znacznych zmian, co generuje nowe możliwości rozwoju i możliwości. Dzięki dostępowi do danych, właściwym spostrzeżeniom i właściwym narzędziom, istnieje możliwość zwiększenia konkurencyjności i pozostania o krok przed konkurencją. Duża ilość danych może być analizowana w celu zwiększenia zrozumienia klientów, optymalizacji ryzyka w portfelu kredytowym i wyboru odpowiednich klientów. Osiągnij to dzięki inteligentnym danym Bisnode.

Bisnode pomaga firmom w trakcie całego cyklu życia klienta

Wykorzystanie Smart Data pomoże Ci w:

Znalezieniu nowych klientów

Użyj danych smart, aby przyciągnąć klientów, które znajdują się najbliżej do zakupu decyzji o poziom ryzyka, który pasuje do Twoich celów biznesowych. Za pomocą Bisnode wiodące na rynku danych i modeli analitycznych, możemy pomóc Ci znaleźć najlepsze potencjalnych klientów i dowiedzieć się, kiedy są najbardziej prawdopodobne kupić.

Zwiększeniu konwersji

Poprawić współczynniki konwersji na najlepszych klientów przy użyciu danych smart zoptymalizować kryteria i procesów dla swojej oferty. Dostosować swoją ofertę i zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla różnych segmentów klientów poprzez łączenie informacji finansowych i danych rynkowych na temat każdego potencjalnego klienta.

Prowadzenia sprzedaży

Użyć danych smart, aby uzyskać wgląd do działania w czasie rzeczywistym – zarówno o możliwości dodatkowych punktów sprzedaży, jak i o wydarzeniach, które wskazuje na zmianę poziomu ryzyka klienta. Integrując nasze narzędzia analityczne do danych smart z CRM lub system automatyzacji marketingu i wsparcia sprzedaży, możemy pomóc Ci codziennie do przewidzenia najlepszych sprzedaży i możliwości klienta. W tym samym czasie możemy pomóc zarządzać ryzykiem.

Budowanie lojalności klienta

Użyj danych smart aby stale monitorować i zarządzanie relacjami z klientami przez cały cykl życia klienta. Integrując nasze narzędzia dla danych smart z CRM, systemy dla CX lub zautomatyzowanych działań marketingowych, możemy pomóc Ci zarządzać wszystkie swoje relacje z klientami.