Handel detaliczny

Tworzenie lojalnych klientów z danych smart

checkmark.svg

Zdobądź szczegółową wiedzę z artykułów eksperckich

checkmark.svg

Zwiększ swoją wiedzę branżową dzięki zindywidualizowanym rozwiązaniom

checkmark.svg

Bądź o krok przed innymi, obserwując najnowsze trendy

Długotrwałe i korzystne relacje z klientami

Długotrwałe i korzystne relacje z klientami

Przedsiębiorstwa detaliczne zawsze pracowały ciężko, aby budować długotrwałe relacje z klientami. Aby utrzymać przewagę nad konkurencją, sprzedawcy detaliczni muszą dokładnie poznać swoich klientów. Konieczne jest nie tylko poznanie dotychczasowych klientów na poziomie osobistym i finansowym, ale także wizualizowanie momentu życia klienta.

Daje to sprzedawcom informacje na temat zachowań klientów, by lepiej reagować na nie, a także inne spostrzeżenia, w tym, ile osób spędza w sklepach fizycznych a ile w trybie online. Łącząc dogłębną wiedzę o istniejącym portfolio klientów z zewnętrznymi źródłami danych, można zidentyfikować wzorce zachowań i trendy, tworząc dokładniejsze prognozy i zdobywać nowych klientów.

Dzięki rozszerzonej liczbie danych o zachowaniu klienta masz więcej dostępnych informacji niż kiedykolwiek - a tym samym więcej możliwości. Dostęp do danych, trafnych informacji i odpowiednich narzędzi daje przedsiębiorstwom handlowym znaczny potencjał do zwiększenia konkurencyjności.

Analizy budowane na podstawie połączonych danych umożliwiają generowanie ukierunkowanych ofert, usprawnienie sprzedaży i działań marketingowych oraz identyfikacja nowych grup klientów. Osiągnij to dzięki inteligentnym danym Bisnode.

Bisnode pomaga firmom w trakcie całego cyklu życia klienta

Wykorzystanie Smart Data pomoże Ci w:

Znalezieniu nowych klientów

Użyj smart data, aby pozyskać klientów, którzy znajdują się najbliżej decyzji zakupowej. Za pomocą danych Bisnode i naszych modeli analitycznych, możemy pomóc Ci znaleźć najbardziej wartościowych potencjalnych klientów i dowiedzieć się, kiedy są najbardziej skłonni do zakupu Twoich produktów lub usług.

Zwiększeniu konwersji

Poprawić współczynniki konwersji na najlepszych klientów przy użyciu danych smart zoptymalizować kryteria i procesów dla swojej oferty. Dostosować swoją ofertę i zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla różnych segmentów klientów poprzez łączenie informacji finansowych i danych rynkowych na temat każdego potencjalnego klienta.

Prowadzenia sprzedaży

Użyć danych smart, aby uzyskać wgląd do działania w czasie rzeczywistym – zarówno o możliwości dodatkowych punktów sprzedaży, jak i o wydarzeniach, które wskazuje na zmianę poziomu ryzyka klienta. Integrując nasze narzędzia analityczne do danych smart z CRM lub system automatyzacji marketingu i wsparcia sprzedaży, możemy pomóc Ci codziennie do przewidzenia najlepszych sprzedaży i możliwości klienta. W tym samym czasie możemy pomóc zarządzać ryzykiem.

Budowanie lojalności klienta

Użyj danych smart aby stale monitorować i zarządzanie relacjami z klientami przez cały cykl życia klienta. Integrując nasze narzędzia dla danych smart z CRM, systemy dla CX lub zautomatyzowanych działań marketingowych, możemy pomóc Ci zarządzać wszystkie swoje relacje z klientami.