Handel detaliczny

Rozwiązania służące do pozyskania i utrzymania klientów dzięki danym Dun & Bradstreet.
check-mark-blue.png

Zdobądź szczegółową wiedzę z artykułów eksperckich

check-mark-blue.png

Zwiększ swoją wiedzę branżową dzięki zindywidualizowanym rozwiązaniom

check-mark-blue.png

Bądź o krok przed innymi, obserwując najnowsze trendy

Długotrwałe i korzystne relacje z klientami

Długotrwałe i korzystne relacje z klientami

Przedsiębiorstwa detaliczne zawsze pracowały ciężko, aby budować długotrwałe relacje z klientami. Aby utrzymać przewagę nad konkurencją, sprzedawcy detaliczni muszą dokładnie poznać swoich klientów. Konieczne jest nie tylko poznanie dotychczasowych klientów na poziomie osobistym i finansowym, ale także wizualizowanie momentu życia klienta.

Daje to sprzedawcom informacje na temat zachowań klientów, by lepiej reagować na nie, a także inne spostrzeżenia, w tym, ile osób spędza w sklepach fizycznych a ile w trybie online. Łącząc dogłębną wiedzę o istniejącym portfolio klientów z zewnętrznymi źródłami danych, można zidentyfikować wzorce zachowań i trendy, tworząc dokładniejsze prognozy i zdobywać nowych klientów.

Dzięki rozszerzonej liczbie danych o zachowaniu klienta masz więcej dostępnych informacji niż kiedykolwiek - a tym samym więcej możliwości. Dostęp do danych, trafnych informacji i odpowiednich narzędzi daje przedsiębiorstwom handlowym znaczny potencjał do zwiększenia konkurencyjności.

Analizy budowane na podstawie połączonych danych umożliwiają generowanie ukierunkowanych ofert, usprawnienie sprzedaży i działań marketingowych oraz identyfikacja nowych grup klientów. Osiągnij to dzięki inteligentnym danym Dun & Bradstreet.

Zapoznaj się z nowym rozwiązaniem Dun & Bradstreet wspierającym firmy handlowe.

Zapoznaj się z nowym rozwiązaniem Dun & Bradstreet wspierającym firmy handlowe.

Dun & Bradstreet Consumer Intelligence to nowe rozwiązanie do zarządzania danymi konsumenckimi.

Dzięki naszemu Dun & Bradstreet Consumer Intelligence API możesz zintegrować swoje systemy biznesowe (CRM/ERP) z wysokiej jakości danymi o ponad 100 mln konsumentów z 8 głównych rynków europejskich (w tym 20 mln konsumentów z Polski).

Zdobądź nowych klientów indywidualnych i zachowaj odpowiednie relacje z obecnymi. Łącząc nasze analizowane dane z istniejącymi danymi klientów, możesz poszerzyć swoją wiedzę i być bardziej precyzyjnym w komunikacji na każdym etapie współpracy z konsumentem. Dun & Bradstreet Consumer Inteligence API wspiera również możliwości analityczne organizacji i łączenia danych pomiędzy systemami biznesowymi umożliwiając faktyczny raport 360 na temat konsumenta, co jest jednym z wymogów nowej ustawy o ochronie danych osobowych GDPR (RODO).

Więcej o Dun & Bradstreet Consumer Intelligence