Telekomunikacja

check_fat_green.png

Zdobądź szczegółową wiedzę z artykułów eksperckich

check_fat_green.png

Zwiększ swoją wiedzę branżową dzięki zindywidualizowanym rozwiązaniom

check_fat_green.png

Bądź o krok przed innymi, obserwując najnowsze trendy

Branża w trakcie przemian

Branża w trakcie przemian

Branża telekomunikacyjna jest w trakcie poważnych zmian. W celu zaspokojenia oczekiwań klientów, znalezienia nowych źródeł przychodów i utrzymania ich konkurencyjności, firmy telekomunikacyjne muszą dostosować zarówno swoją ofertę, jak i komunikację z klientem masowym.

Warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu jest umożliwienie firmom nadążania za szybkimi zmianami zachowań klientów i zrozumienia, czego klienci szukają. To z kolei wymaga zdolności do analizowania dużej ilości danych, częściowo z istniejącej bazy klientów, ale także z danych online, obejmujących zachowanie klientów, a także z danych offline, z baz referencyjnych Bisnode.Połączenie tych informacji jest kluczowe dla umożliwienia spełnienia oczekiwań klientów.

Zakres analizowanych danych stale rośnie, nie tylko pod względem liczby, ale również stopnia ich złożoności, co może się okazać się wyzwaniem do właściwego ich zrozumienia. Jednakże przy użyciu odpowiednich narzędzi i poprawnych informacji zewnętrznych sytuacja ta otwiera nowe możliwości.

Dzięki dostępowi do danych oraz ich trafnej analizie odkrywamy ogromny potencjał w dalszym zwiększaniu konkurencyjności, poprzez oferowanie zindywidualizowanej oferty, usprawnieniu sprzedaży i działań marketingowych. Osiągnij to dzięki inteligentnym danym Bisnode.

Bisnode pomaga firmom w trakcie całego cyklu życia klienta

Wykorzystanie Smart Data pomoże Ci w:

Znalezieniu nowych klientów

Użyj smart data, aby pozyskać klientów, którzy znajdują się najbliżej decyzji zakupowej. Za pomocą danych Bisnode i naszych modeli analitycznych, możemy pomóc Ci znaleźć najbardziej wartościowych potencjalnych klientów i dowiedzieć się, kiedy są najbardziej skłonni do zakupu Twoich produktów lub usług.

Zwiększeniu konwersji

Popraw współczynniki konwersji dla najlepszych grup klientów przy użyciu danych smart. Opierając się na danych dostosuj procesy do swojej oferty. Wreszcie dostosuj swoją ofertę i zmaksymalizuj zwrot z inwestycji dla różnych segmentów klientów poprzez łączenie informacji finansowych i danych rynkowych na temat każdego potencjalnego klienta.

Prowadzeniu sprzedaży

Integrując nasze narzędzia analityki Smart Data ze swoimi systemami (np.CRM czy systemem wsparcia sprzedaży), możemy pomóc Ci codziennie identyfikować najlepsze momenty transakcyjne. Jednocześnie zapewniemy pomoc w zarządzaniu ryzykiem kredytowym Twojej firmy.

Budowaniu lojalności klienta

Użyj naszych danych aby stale monitorować i zarządzać relacjami z klientami. Integrując nasze narzędzia Smart Data ze swoim CRM i systemami marketingowymi, zapewniasz sobie wsparcie przy zarządzaniu wszystkimi swoimi relacjami z klientami.