Telekomunikacja

checkmark.svg

Zdobądź szczegółową wiedzę z artykułów eksperckich

checkmark.svg

Zwiększ swoją wiedzę branżową dzięki zindywidualizowanym rozwiązaniom

checkmark.svg

Bądź o krok przed innymi, obserwując najnowsze trendy

Branża w trakcie przemian

Branża w trakcie przemian

Branża telekomunikacyjna jest w trakcie poważnych zmian. W celu zaspokojenia oczekiwań klientów, znalezienia nowych źródeł przychodów i utrzymania ich konkurencyjności, firmy telekomunikacyjne muszą dostosować zarówno swoją ofertę, jak i komunikację z klientem masowym.

Warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu jest umożliwienie firmom nadążania za szybkimi zmianami zachowań klientów i zrozumienia, czego klienci szukają. To z kolei wymaga zdolności do analizowania dużej ilości danych, częściowo z istniejącej bazy klientów, ale także z danych online, obejmujących zachowanie klientów, a także z danych offline, z baz referencyjnych Bisnode.Połączenie tych informacji jest kluczowe dla umożliwienia spełnienia oczekiwań klientów.

Zakres analizowanych danych stale rośnie, nie tylko pod względem liczby, ale również stopnia ich złożoności, co może się okazać się wyzwaniem do właściwego ich zrozumienia. Jednakże przy użyciu odpowiednich narzędzi i poprawnych informacji zewnętrznych sytuacja ta otwiera nowe możliwości.

Dzięki dostępowi do danych oraz ich trafnej analizie odkrywamy ogromny potencjał w dalszym zwiększaniu konkurencyjności, poprzez oferowanie zindywidualizowanej oferty, usprawnieniu sprzedaży i działań marketingowych. Osiągnij to dzięki inteligentnym danym Bisnode.

Bisnode pomaga firmom w trakcie całego cyklu życia klienta

Wykorzystanie Smart Data pomoże Ci w:

Znalezieniu nowych klientów

Użyj danych smart, aby przyciągnąć klientów, które znajdują się najbliżej do zakupu decyzji o poziom ryzyka, który pasuje do Twoich celów biznesowych. Za pomocą Bisnode wiodące na rynku danych i modeli analitycznych, możemy pomóc Ci znaleźć najlepsze potencjalnych klientów i dowiedzieć się, kiedy są najbardziej prawdopodobne kupić.

Zwiększeniu konwersji

Poprawić współczynniki konwersji na najlepszych klientów przy użyciu danych smart zoptymalizować kryteria i procesów dla swojej oferty. Dostosować swoją ofertę i zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla różnych segmentów klientów poprzez łączenie informacji finansowych i danych rynkowych na temat każdego potencjalnego klienta.

Prowadzenia sprzedaży

Użyć danych smart, aby uzyskać wgląd do działania w czasie rzeczywistym – zarówno o możliwości dodatkowych punktów sprzedaży, jak i o wydarzeniach, które wskazuje na zmianę poziomu ryzyka klienta. Integrując nasze narzędzia analityczne do danych smart z CRM lub system automatyzacji marketingu i wsparcia sprzedaży, możemy pomóc Ci codziennie do przewidzenia najlepszych sprzedaży i możliwości klienta. W tym samym czasie możemy pomóc zarządzać ryzykiem.

Budowanie lojalności klienta

Użyj danych smart aby stale monitorować i zarządzanie relacjami z klientami przez cały cykl życia klienta. Integrując nasze narzędzia dla danych smart z CRM, systemy dla CX lub zautomatyzowanych działań marketingowych, możemy pomóc Ci zarządzać wszystkie swoje relacje z klientami.