Aktualności

Bisnode przejmuje firmę ‘Real Audience’, wzbogacając swoją ofertę z zakresu reklamy internetowej.

27 cze 2019

KOMUNIKAT PRASOWY BISNODE

Cyfrowa oferta reklamowa Bisnode została wzbogacona i poszerzona o specjalistyczną kadrę oraz unikalną platformę obejmującą szeroki zakres danych klientów pozwalającą precyzyjniej i efektywnie prowadzić działania reklamowe. 

Bisnode lider w dziedzinie danych i analiz w Europie pozyskał cenne aktywa w postaci Real Audience, firmy dostarczającej wiodącą na rynku zintegrowaną platformę danych o klientach. Samo przejęcie i pozyskanie unikalnego zespołu ekspertów potwierdzają zaangażowanie Bisnode w rozwój rozwiązań z zakresu reklamy cyfrowej oferowany przez spółkę. Bez wątpienia pomoże to znacznie wzmocnić dotychczasową ofertę Bisnode w tym zakresie.

„Reklama online może być teraz zasilana przez te same, najwyższej jakości, gwarantujące efektywność dane, których używamy od lat w kanałach offline” - powiedział Magnus Silfverberg, CEO Grupy Bisnode.

Bisnode wita zespół Real Audience i wszystkich nowych pracowników naszej grupy. Jako część transakcji Bisnode otrzyma także dostęp do wszystkich powiązanych umów z klientami i dostawcami.

„Bycie częścią grupy Bisnode daje nam nowe możliwości i silniejszą ofertę z bezpośrednim dostępem do szerokiego portfolio relacji z klientami i silnego brandingu” - powiedział Anders Willstedt, CEO Real Audience.

 

ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI SKONTAKTUJ SIĘ Z:

Magnus Silfverberg, CEO, Bisnode.
Switchboard: +46 8 558 059 00
E-mail: magnus.silfverberg@bisnode.com

Anders Willstedt CEO, Real Audience.
Mobile: +47 980 650 70
E-mail: anders@realaudience.se

Anna Albinsson, CMO, Bisnode Group.
Mobile: +46 73-158 56 07
E-mail: anna.albinsson@bisnode.com

 

PRESS RELEASE IN ENGLISH

BISNODE AQUIRES ‘REAL AUDIENCE’ ASSETS, BOOSTING ITS DIGITAL ADVERTISING OFFERING

 

Bisnode’s digital advertising offering is strengthened and expanded with expert personnel and a unique integrated customer data platform enabling successful one-to-one onboarding of data from off-line to online.

Bisnode, the leading European Data & Analytics company, has acquired valuable assets in Real Audience, the company providing the market-leading integrated customer data platform. The acquisition and resulting new expert talent and CDP confirm Bisnode’s commitment to data for digital advertising. This will help strengthen Bisnode’s offering.

“Online advertising can now be powered by the same, high-quality, high effect data that we have been using for the offline channels for years,” says Magnus Silfverberg, CEO of Bisnode Group.

Bisnode welcomes the Real Audience team. As part of the acquisition, Bisnode will have access to all relevant customer and supplier agreements.

“Being a part of the Bisnode group will give us new opportunities and a stronger offering with direct access to a broad portfolio of customer relationships and strong branding,” says Anders Willstedt CEO, Real Audience.

About Bisnode

Bisnode, a leading progressive data and analytics company in Europe, is building a brighter future using smart data. We have more than 2,300 passionate and curious employees who collaborate in 19 countries using analytics and scoring models to predict customer behavior, deliver remarkable insights, and ultimately find innovative solutions to enduring problems. Bisnode – data to drive you forward.