Account Based Marketing
Account Based Marketing

Dotrzesz do idealnych klientów i zbudujesz z nimi silne relacje

Dostarczysz im odpowiednie i angażujące treści we właściwym miejscu i czasie

Zdobędziesz większe kontrakty i zwiększysz sprzedaż
Pobudzaj wzrost, buduj lepsze relacje z klientami i zwiększaj zyski dzięki Account Based Marketing
Czy wiesz, że?
Aż 88% marketerów B2B uważa, że jakość danych jest gwarancją skutecznych kampanii Account Base Marketing.
38% z nich deklaruje, że ABM (Account Base Marketing), to gwarancja sukcesu przy wejściu na rynek.
Czym więc jest ABM i jak może pomóc Twojej firmie?

Czym jest ABM?
ABM to sposób myślenia i metoda pracy, która jest katalizatorem trwałego, zyskownego wzrostu, a jednocześnie buduje silne, pozytywne i długotrwałe relacje z klientami, które są dla wszystkich najistotniejsze.
ABM to sposób pracy, w którym marketing i sprzedaż są wspólnie ukierunkowane i ustalają priorytety dla tych samych klientów, mają te same cele.
Ustalają harmonogram działań, komunikatów i sposobów podejścia do klienta.


ABM połączenie działań sprzedaży i marketingu
ABM działa poprzez połączenie działań sprzedaży i marketingu. Dzięki wspólnym celom marketing i sprzedaż mogą wspierać każdego klienta, od wczesnej fazy budowania świadomości, podczas podejmowania kolejnych decyzji przez klienta, a następnie po sprzedaży poprzez budowanie zaufania i lojalności.
Zamiast marnować zasoby na ogólny marketing, możesz wdrożyć spersonalizowane kampanie tworzone w jednym celu, aby współbrzmieć z określonym klientem. Oznacza to, że możesz tworzyć treści, które dotyczą problemów charakterystycznych dla każdego kluczowego klienta Twojej firmy.