Bisnode Voice Of The Customer

Popraw doświadczenie swojego klienta i rozwiń swój biznes
Skontaktuj się z nami
check_fat_green.png

Wsłuchaj się w głos klienta

check_fat_green.png

Zwiększ sprzedaż i zyski

check_fat_green.png

Rozwiń swój biznes

Przeprowadzaj badania klientów w czasie rzeczywistym

Przeprowadzaj badania klientów w czasie rzeczywistym

Dzisiaj klienci kierują się w swoich wyborach rynkowych przede wszystkim jakością obsługi. Często ma ona takie samo znaczenie jak cena produktu, a w wielu dziedzinach jest nawet ważniejsza od cech samego produktu czy usługi.
 
Wniosek: Każda firma dzisiaj musi dążyć do najwyższej jakości obsługi.
 
Dzięki Bisnode Voice of the Customer możesz dowiedzieć się, w czasie rzeczywistym, co Twoi klienci myślą o Twojej firmie. Możesz też łatwo połączyć te spostrzeżenia z własnymi danymi biznesowymi. Umożliwi to szybkie reakcje na rzecz bardziej zadowolonych klientów.
Rozwijaj swój biznes i słuchaj klientów

Rozwijaj swój biznes i słuchaj klientów

Zwiększ rentowność, zbierając i analizując oczekiwania, preferencje i opinie klientów.

  • Zwiększ sprzedaż dzięki wzmocnieniu relacji z klientami i zwiększeniu lojalności.
  • Zidentyfikuj nowe możliwości biznesowe, łącząc dane biznesowe z opiniami klientów.
  • Twórz jeszcze bogatsze informacje o klientach dzięki szybkim ankietom, które przekształcają nieustrukturyzowane dane tekstowe w dane, które można analizować i wykorzystywać.
Staw czoła konkurencji dzięki praktycznym spostrzeżeniom

Staw czoła konkurencji dzięki praktycznym spostrzeżeniom

Rozwijaj relacje z klientami i buduj lojalność

  • Zwiększ swoją konkurencyjność, słuchając i spełniając życzenia klientów.
  • Wyróżnij swoją firmę od konkurencji, szybko reagując zarówno na negatywne, jak i pozytywne opinie.
  • Rozwijaj swoją pracę CX, systematycznie i regularnie przeprowadzając ankiety wśród klientów.
Zintensyfikuj wysiłki, aby poprawić jakość obsługi klienta

Zintensyfikuj wysiłki, aby poprawić jakość obsługi klienta

  • Przyspiesz procesy sprzedaży, wyznaczając wymierne cele swoim pracownikom.
  • Zwiększ motywację wśród swoich pracowników, szybko przekazując informacje zwrotne po spotkaniu z klientem.
  • Rozwijaj swoją pracę CX, identyfikując trendy i zmiany w opiniach klientów.

Jesteś zainteresowany naszym produktem Bisnode Voice of the Customer?

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się więcej o tym produkcie Bisnode