D&B Credit®

Platforma nowej generacji wspierający zarządzanie ryzykiem finansowym

Skontaktuj się z nami
checkmark.png

oceniaj na bieżąco ryzyko w całym portfelu klientów

checkmark.png

zyskaj łatwy dostęp do najważniejszych informacji

checkmark.png

oprzyj Twoje decyzje na twardych danych bez angażowania czasu i pracy innych osób

Czym jestD&B Credit ?

D&B Credit to platforma nowej generacji wspierający zarządzanie ryzykiem finansowym. Przyjazna użytkownikowi, inteligentna i intuicyjna, w całości zaprojektowana na podstawie opinii klientów.

Dane, które znamy ze standardowych raportów handlowych podane tu są w ciekawszy, wygodniejszy i dynamiczny sposób. Użytkownik może dostosować elementy wyświetlanych informacji do swoich potrzeb. D&B Credit to również nielimitowane przeglądy firm aż 54 krajów świata.

To jedyna taka oferta na rynku.

 

Co umożliwia D&B Credit?

Co umożliwia D&B Credit?

 

  • Bieżąca ocenę ryzyka w całym portfelu klientów. Wskazanie obszarów ryzyka oraz potencjału rozwoju. Użytkownik platformy może dzielić portfel według różnych kryteriów, a zbiorcze analizy otrzyma dla całego portfela bądź określonych grup.
  • Łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji. Nowością jest funkcjonalny sposób prezentacji danych. Wykresy i grafiki prezentujące dane można dostosowywać do swoich preferencji. Wybrane informacje zwizualizowane są w lepszy, bardziej przystępny sposób. Najważniejsze dane są zawsze „pod ręką”, nie ma tu problemu nadmiaru informacji.
  • Przystępna i efektywna analityka. D&B Credit stanie się Twoim osobistym asystentem-analitykiem. Dostarczy gotową analizę wybranych obszarów portfela klientów. Pozwoli oprzeć Twoje decyzje na twardych danych bez angażowania czasu i pracy innych osób. Dzielenie portfela za pomocą „tagów”, przystępne zestawienia istotnych wskaźników, analiza trendów oraz prognozy staną się standardem w codziennej pracy. Uzupełnieniem jest funkcjonalny monitoring, który cieszy się dużym uznaniem u obecnych klientów.
Jak D&B Credit pomoże Twojej firmie?

Jak D&B Credit pomoże Twojej firmie?

  • Szybkość i jakość decyzji. Platforma osadzona jest w technologii Cloud (w chmurze), dzięki czemu dostęp do danych jest wielokrotnie szybszy. Algorytmy wyszukiwarki oraz jej technologia pozwala na dużo szybsze i skuteczniejsze zidentyfikowanie szukanej firmy. Ponadto proste analizy przekrojowe portfela dostarczają gotowe informacje do podjęcia decyzji. Intuicyjna konstrukcja sprawia, że potrzebne dane są zawsze tam, gdzie się ich spodziewamy. To znacznie skróci czas podejmowania ważnych decyzji a jednocześnie da Ci pewność dokonanych wyborów.
  • Wygoda i efektywność działania. Praktycznie wszystkie dane mogą być współdzielone pomiędzy użytkownikami w ramach organizacji. To pozwoli uniknąć dublowania pracy oraz sprzyja efektywnej współpracy pomiędzy jednostkami. Nowy, funkcjonalny monitoring pozwala na bardzo indywidualne ustawienia alertów wg typów zdarzeń, klientów i użytkowników. Dzięki temu łatwo być na bieżąco w swoich obszarach zainteresowania. Nadawanie „tagów” pozwoli obejrzeć matrycę ryzyka dla całego portfela, lub tylko dla grup firm oznaczonych „tagami, np.: „region północny”, „opiekun-Jan Kowalski”, „stali klienci”. Dodatkowo, wskazany użytkownik może samodzielne zarządzać dostępami w swojej organizacji, co znacznie ułatwia zmiany administracyjne.
  • Zamiast ograniczania – rozwój biznesu. Dzięki szybkiemu wglądowi w stan portfela nie tylko możemy wskazać obszary ryzykowne. Wybierając obszary bezpieczne, dział finansowy wskaże klientów najbardziej wskazanych do rozwoju biznesu. Może za tym iść przyzwolenie na bardziej preferencyjne warunki, wyższe limity, czy sugestię rozwoju długotrwałej współpracy i „inwestycję” w klienta. To z pewnością zostanie docenione przez dział handlowy i poprawi efektywność współpracy. Poza tym, rozumiemy jak istotna jest swoboda działania w ciężkich do przewidzenia okolicznościach. Dlatego ograniczamy bariery liczby przeglądów, dwukrotnie powiększając liczbę krajów w strefie nielimitowanej.
  • Bezpieczeństwo. Oprócz większej ilości informacji, D&B Credit daje zestaw narzędzi do łatwego archiwizowania wyników przeprowadzonych czynności. To bardzo istotne w dobie rosnącego ryzyka oszustw i wyłudzeń ze strony nieuczciwych kontrahentów, którym towarzyszą coraz częstsze kontrole wewnętrzne i zewnętrzne. Ponadto użytkownicy platformy mogą otrzymywać różne poziomy dostępu do danych, co sprzyja bezpieczeństwu informacji.  
\

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami Bisnode?
Zostaw nam swoje dane - skontaktujemy się z Tobą

Telefon

Telefon

Zadzwoń do nas teraz

Bisnode Polska

+48 22 278 26 26

Formularz produkty

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami Bisnode?