Jakość DANYCH w MARKETING-AUTOMATION

Umożliwia spersonalizowany marketing

Skontaktuj się z nami
checkmark.svg

Ulepszaj proces prowadzący do zapewnienia jakości informacji w systemach

checkmark.svg

Zwiększ rentowność poprzez optymalizację automatyzacji marketingu

checkmark.svg

Zabezpiecz dostęp do dokładnych danych z automatycznymi aktualizacjami

Dane w procesach marketing-automation

Dane w procesach marketing-automation

Dostosowane informacje, które docierają do potencjalnego klienta we właściwym czasie stają się coraz ważniejsze dla firm zajmujących się marketingiem i sprzedażą, które dążą do zwiększenia konwersji swoich prospektów na klientów. Marketing Automation stała się ważnym i użytecznym narzędziem w zestawie narzędzi marketingowych.

 Wiele firm, zwłaszcza w handlu elektronicznym, przyjęło zasady Marketing Automation, a teraz systematycznie pracuje z wykorzystaniem cyfrowych śladów, który pozostawia konsument w Internecie. Wiele osób zapominało jednak jaki potencjał powstaje w związku z łączeniem cyfrowych informacji o zakupach online z informacjami o fizycznej osobie stojącej za konsumentem e-commerce.

Dzięki rozwiązaniom firmy Bisnode możesz zwiększyć wysiłki w zakresie Marketing Automation, uzupełniając i wzbogacając dane konsumentów o dane wysokiej jakości. Zapewnia to zarówno przewagę konkurencyjną, jak i nowe możliwości rozwoju.

Zdobywaj więcej rentownych transakcji dzięki kompleksowej informacji

Zdobywaj więcej rentownych transakcji dzięki kompleksowej informacji

Zdobądź dostęp do kompletnej informacji marketingowej, finansowej i kredytowej informacji.

  • Poznaj swojego klientem, łącząc dane własne o kliencie z danymi publicznymi i modelami analitycznymi
  • Opracuj ukierunkowane oferty posiadając dostęp do globalnych danych biznesowych i danych konsumenckich Bisnode
  • Identyfikuj odpowiednich klientów biznesowych za pomocą aktualnych informacji kredytowych dostępnych w czasie rzeczywistym
Zwiększaj konwersję dzięki bardziej efektywnemu marketingowi

Zwiększaj konwersję dzięki bardziej efektywnemu marketingowi

Poszerzona wiedza o kliencie poprawia proces Marketing Automation

  • Rozwiń swoją kampanię za pomocą odpowiedniego komunikatów w oparciu o określone zdarzenia (wyzwalacze)
  • Zwiększ prawdopodobieństwo zamknięcia transakcji dzięki ofertom dostosowanym do potrzeb odbiorcy i wzorców zakupowych
  • Osiągnij lepszy czas konwersji w procesie sprzedaży poprzez analizę wzorców zakupowych grup docelowych
Przyśpiesz procesy dzięki integracji swoich systemów z API Bisnode

Przyśpiesz procesy dzięki integracji swoich systemów z API Bisnode

Zautomatyzowane dostęp do informacji w systemach wewnętrznych

  • Upewnij się, że zawsze działasz na zaktualizowanych i zweryfikowanych danych za pomocą automatycznych procedur monitorowania
  • Optymalizuj dostęp do informacji poprzez integrację zewnętrznych źródeł danych poprzez pojedyncze API
  • Ulepszaj wewnętrzne procesy poprzez integrację odpowiednich danych bezpośrednio z systemami wewnętrznymi

Większość firm ma obecnie dostęp do dużej ilości danych, ale trudnością może być znalezienie właściwych punktów danych by uzyskać odpowiedzi na wyzwania biznesowe organizacji. Analitycy Bisnode mogą pomóc Ci wyodrębnić więcej informacji z Twoich danych i uzupełnić je odpowiednimi danymi jakościowymi, aby uzyskać pełny obraz Twoich klientów.

Mogą też działać jako doradcy biznesowi, którzy pomagają zwiększyć możliwości handlowe Twojej firmy, obniżyć koszty i zapewnić zgodność w zarządzaniu danymi.

Konsultanci Bisnode prowadzą prace analityczne dla klientów z całej Europy i mają bogate doświadczenie w budowaniu modeli analitycznych dla konkretnych wyzwań biznesowych. Pozwala to oprzeć się na bezpiecznych i gwarantowanych jakościowo decyzjach.

Informacja jest łatwo psującym się towarem. Każdego dnia zmienia się sytuacja, ponieważ ludzie przemieszczają się, zmieniają imiona, zmieniają stan cywilny, umierają, emigrują, chronią tożsamość lub zmieniają numery telefonów.

Bisnode oferuje usługi, w których te zmiany mogą być wykorzystane do tworzenia czynników wyzwalających w systemie Marketing Automation.

Każdego dnia firmy zbankrutują, zmieniają swoje nazwy i zastępują kierownictwo. Firma Bisnode oferuje usługi, w których wszystkie istotne zmiany są zawarte w alertach niestandardowych, które mogą być wykorzystane do tworzenia czynników wyzwalających w systemie Marketing Automation.

Poprzez partnerstwo z firmą Dun & Bradstreet możemy pomóc niezależnie od tego, gdzie na świecie są Twoi klienci, dostawcy i partnerzy.

Dun & Bradstreet daje możliwość sprawdzania i uzupełniania informacji biznesowych na podstawie danych o 265 milionach firm, które są aktualizowane z ponad 30 000 źródeł.

Masz dostęp do:

  • D&B Numer D-U-N-S® i nazwy rejestrowej firmy
  • Zaktualizowane informacje na temat adresów, numerów telefonów i decydentów
  • Znajomość duplikatów i nieaktywnych firm
  • Wiedza o, na przykład, globalnych strukturach własnościowych, powiązaniach grup korporacyjnych i wiarygodności kredytowej

Dowiedz się więcej o naszym partnerstwie z Dun&Bradstreet

\

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie