Wybieraj rynki z najwiekszym potencjałem

Dostarczymy Ci wiedzy, gdzie szukać klientów

Skontaktuj się z nami
checkmark.svg

Precyzyjnie określisz profil swojego klienta i dostosujesz swoją ofertę

checkmark.svg

Dzięki większej wiedzy o kliencie użyjesz skutecznych argumentów

checkmark.svg

Określisz obszary rynku o najwyższym potencjale dla Twojej firmy

Wybór rynku z najwiekszym potencjałem

Wybór rynku z najwiekszym potencjałem

Praktycznie każdy typ rynku zbytu narażony jest obecnie na nieoczekiwane zwroty akcji. Ciężko znaleźć branżę, w której otoczenie nie zmienia się. Aby myśleć o bezpiecznym jutrze nie można pozostawać pasywnym i nie poszukiwać nowych możliwości rozwoju.

Dlatego nowoczesne firmy potrzebują wiedzy, gdzie szukać potencjału. Dobrym pomysłemmoże być np. wejście ze swoim produktem na nowe rynki zagraniczne. Może być to również zainteresowanie swoją ofertą nowego typu odbiorcy.

Możliwości jest wiele. Istotne jest aby precyzyjnie określić potencjał dla wybranego przedsięwzięcia. Jest to możliwe przy użyciu naszych rozwiązań. Dostęp do eksperckich analiz rynków, branż, wybranych grup klientów to nasza codzienność. Nasi klienci chwalą sobie dostarczane przez nas zestawienia i wskaźniki. Ogromny zakres danych (big data) poddajemy profesjonalnej analizie aby dostarczyć Ci niepodważalne argumenty do podjęcia właściwej decyzji.

Co istotne, dzięki intuicyjnym narzędziom i zasobom danych możesz samodzielnie dokonać szybkiej analizy potencjału dla planowanych działań.

Dostosuj swoją ofertę do klienta

Dostosuj swoją ofertę do klienta

A co jeśli okaż się, że dla Twojego produktu potencjał jest zbyt mały? Czy to sygnał, aby porzucić plany sprzedaży w  danym kraju,  do danej branży, koniecność wycofania się z danego województwa, czy rezygnację z zaplanowanej kampanii? Niekoniecznie. Warto rozważyć modyfikację oferty, produktu, lub procesu sprzedażowego pod kątem tej grupy klientów, której potencjał jest największy.

Nie musi to oznaczać rewolucji. Może to być np. drobna modyfikacja elementów oferty aby np. zamiast firm średnich targetować firmy mikro i małe, gdy właśnie tych firm jest najwięcej w nowym regionie. Może to być np. przeniesienie ciężaru ze sprzedaży bezpośredniej na telefoniczną wraz z dopasowaniem oferty. Gdyż na nowym rynku zagranicznym klienci są mniejsi ale jest ich dużo więcej i są bardziej rozproszeni geograficznie.

Przykłady można mnożyć i z pewnością sam(a) jesteś w stanie znaleźć różne okoliczności, w których informacja o potencjale rynku może być kluczem to sukcesu. Dlatego jedyne, czego potrzebujesz to wiedza, która pozwoli Ci wykorzystać swoje umiejętności i odpowiednio zaplanować działania.

\

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie