Kompleksowa wiedza o Twoim kliencie

Informacje o klientach i skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych

Skontaktuj się z nami
check_fat_green.png

Precyzyjnie określisz profil swojego klienta i dostosujesz swoją ofertę

check_fat_green.png

Dzięki większej wiedzy o kliencie użyjesz skutecznych argumentów

check_fat_green.png

Określisz obszary rynku o najwyższym potencjale dla Twojej firmy

Wiedza o kliencie to klucz do sukcesu

Wiedza o kliencie to klucz do sukcesu

Każda informacja o Kliencie może okazać się kluczem do jego pozyskania. Pozwala ona skierować negocjacje na odpowiednie obszary, pozawala użyć argumentów, które otworzą drzwi do sukcesu sprzedażowego.

Wszyscy dobrzy handlowcy to wiedzą. Dlatego chętnie korzystają oni z dostępnych źródeł wiedzy i doceniają rolę dobrego przygotowania do kontaktu z Klientem.

Podobnie jest w przypadku działań marketingowych. Odpowiednie dostosowanie komunikacji czy samej oferty znacznie podnosi skuteczność działań. 

Cenne informacje zawsze pod ręką

Cenne informacje zawsze pod ręką

Istotne jest aby swoje działania opierać na kompleksowej i jednocześnie pewnej informacji. W ramach naszych rozwiązań dostarczymy pewne i najistotniejsze dane do odpowiednich komórek Twojej firmy. Dzięki temu będą one użyte zgodnie z potrzebami konkretnego działu, osoby lub akcji promocyjnej.

Jeśli pracujesz na wewnętrznej bazie danych, która nie daje Ci pełnych możliwości precyzyjnego doboru firm, warto pomyśleć o jej wzbogaceniu. Nasze narzędzia pozwolą uporządkować Twoją bazę oraz wzbogacić ją o nowe dane - np. wielkość obrotów, zatrudnienia, liczba oddziałów, powiązania z innymi firmami.

W rezultacie łatwo wyselekcjonujesz firmy, które są najbardziej predysponowane na Twój produkt.

 Skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych

Skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych

Teoretycznie, samodzielnie jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu informacji o osobach decyzyjnych w firmie klienta. Jednak barierą jest czas, który trzeba poświęcić na ich pozyskanie.

Dlatego najczęściej handlowcy wolą "pójść na żywioł" niż przegapić szansę. Rozumiejąc ten dylemat, oferujemy zestaw informacji o Kliencie w pigułce. Zakres danych jest szeroki i jednocześnie pogrupowany w kategoriach. Umożliwi on handlowcowi poznanie sytuacji firmy, jej potencjalnych problemów czy posiadanych zasoby w ciągu zaledwie kilku minut.

Bezcenne będą też aktualne dane teleadresowe oraz informacje o właścicielach i osobach decyzyjnych - kierownictwie firmy. Oprócz nazwisk będą to m.in. stanowisko obecne i historyczne. 

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.

Odpowiednia taktyka dzięki wiedzy o powiązaniach

Odpowiednia taktyka dzięki wiedzy o powiązaniach

Jednymi z najbardziej docenianych informacji o kliencie są jego powiązania z innymi firmami. Nasze rozwiązania dostarczą szczegółowych informacji o własności podmiotu, jego powiązaniu z firmą nadrzędną, o udziałach w innych podmiotach. W lekkiej i przyjemnej formie pokażemy też całe drzewo korporacyjne spółki sięgające nierzadko do najbardziej egzotycznych rejonów świata. Przypadków zastosowania tej wiedzy może być wiele, natomiast najczęściej spotykane wśród naszych klientów są następujące:

- Jeśli firma jest oddziałem lub podmiotem zależnym od innej spółki, musimy liczyć się z tym, że decyzję o zakupie naszego produktu będzie podejmowana właśnie w spółce dominującej. Dlatego argumenty handlowca powinny być inne - dostosowane do potrzeb jego jednostki, często innych niż potrzeby centrali.

- Jeśli firma posiada w swojej strukturze własności oddziały lub spółki podrzędne warto pomyśleć o niej jako nadzorującej pewne procesy na szczeblu centralnym. Często uświadomienie zastosowania Twojego produktu dla całej podległej struktury może być kluczem do sukcesu.

- Nie ma lepszego argumentu dla nowego Klienta niż polecenie/rekomendacja znajomego. W tym przypadku "znajomym" może być firma z tej samej grupy kapitałowej, a przy odrobinie szczęścia będąca spółką nadrzędną. Identyfikacja powiązań firmy z Twoim obecnym lub byłym (zadowolonym) Klientem będzie kluczowe.

- Jeśli osoba decyzyjna - adresat Twojej oferty jest lub był powiązany z firmą, która jest lub była Twoim zadowolonym Klientem, warto to wykorzystać. Z pewnością może to być dobry argument w celu uwiarygodnienia Twojej firmy. Informacje o powiązaniach decydenta z innymi firmami można oczywiście wykorzystać na różne, inne sposoby.


Wszystkie z powyższych informacji udostępnimy Twoim siłom sprzedażowym w ramach naszych rozwiązań.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapoznaj się z naszymi artykułami, newsami, raportami i analizami