Kompleksowa wiedza o Twoim kliencie

Informacje o klientach i skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych

Skontaktuj się z nami
checkmark.svg

Precyzyjnie określisz profil swojego klienta i dostosujesz swoją ofertę

checkmark.svg

Dzięki większej wiedzy o kliencie użyjesz skutecznych argumentów

checkmark.svg

Określisz obszary rynku o najwyższym potencjale dla Twojej firmy

Wiedza o kliencie to klucz do sukcesu

Wiedza o kliencie to klucz do sukcesu

Każda informacja o Kliencie może okazać się kluczem do jego pozyskania. Pozwala ona skierować negocjacje na odpowiednie obszary, pozawala użyć argumentów, które otworzą drzwi do sukcesu sprzedażowego.

Wszyscy dobrzy handlowcy to wiedzą. Dlatego chętnie korzystają oni z dostępnych źródeł wiedzy i doceniają rolę dobrego przygotowania do kontaktu z Klientem.

Podobnie jest w przypadku działań marketingowych. Odpowiednie dostosowanie komunikacji czy samej oferty znacznie podnosi skuteczność działań. 

Cenne informacje zawsze pod ręką

Cenne informacje zawsze pod ręką

Istotne jest aby swoje działania opierać na kompleksowej i jednocześnie pewnej informacji. W ramach naszych rozwiązań dostarczymy pewne i najistotniejsze dane do odpowiednich komórek Twojej firmy. Dzięki temu będą one użyte zgodnie z potrzebami konkretnego działu, osoby lub akcji promocyjnej.

Jeśli pracujesz na wewnętrznej bazie danych, która nie daje Ci pełnych możliwości precyzyjnego doboru firm, warto pomyśleć o jej wzbogaceniu. Nasze narzędzia pozwolą uporządkować Twoją bazę oraz wzbogacić ją o nowe dane - np. wielkość obrotów, zatrudnienia, liczba oddziałów, powiązania z innymi firmami.

W rezultacie łatwo wyselekcjonujesz firmy, które są najbardziej predysponowane na Twój produkt.

 Skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych

Skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych

Teoretycznie, samodzielnie jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu informacji o osobach decyzyjnych w firmie klienta. Jednak barierą jest czas, który trzeba poświęcić na ich pozyskanie.

Dlatego najczęściej handlowcy wolą "pójść na żywioł" niż przegapić szansę. Rozumiejąc ten dylemat, oferujemy zestaw informacji o Kliencie w pigułce. Zakres danych jest szeroki i jednocześnie pogrupowany w kategoriach. Umożliwi on handlowcowi poznanie sytuacji firmy, jej potencjalnych problemów czy posiadanych zasoby w ciągu zaledwie kilku minut.

Bezcenne będą też aktualne dane teleadresowe oraz informacje o właścicielach i osobach decyzyjnych - kierownictwie firmy. Oprócz nazwisk będą to m.in. stanowisko obecne i historyczne. 

\

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie

Odpowiednia taktyka dzięki wiedzy o powiązaniach

Odpowiednia taktyka dzięki wiedzy o powiązaniach

Jednymi z najbardziej docenianych informacji o kliencie są jego powiązania z innymi firmami. Nasze rozwiązania dostarczą szczegółowych informacji o własności podmiotu, jego powiązaniu z firmą nadrzędną, o udziałach w innych podmiotach. W lekkiej i przyjemnej formie pokażemy też całe drzewo korporacyjne spółki sięgające nierzadko do najbardziej egzotycznych rejonów świata. Przypadków zastosowania tej wiedzy może być wiele, natomiast najczęściej spotykane wśród naszych klientów są następujące:

- Jeśli firma jest oddziałem lub podmiotem zależnym od innej spółki, musimy liczyć się z tym, że decyzję o zakupie naszego produktu będzie podejmowana właśnie w spółce dominującej. Dlatego argumenty handlowca powinny być inne - dostosowane do potrzeb jego jednostki, często innych niż potrzeby centrali.

- Jeśli firma posiada w swojej strukturze własności oddziały lub spółki podrzędne warto pomyśleć o niej jako nadzorującej pewne procesy na szczeblu centralnym. Często uświadomienie zastosowania Twojego produktu dla całej podległej struktury może być kluczem do sukcesu.

- Nie ma lepszego argumentu dla nowego Klienta niż polecenie/rekomendacja znajomego. W tym przypadku "znajomym" może być firma z tej samej grupy kapitałowej, a przy odrobinie szczęścia będąca spółką nadrzędną. Identyfikacja powiązań firmy z Twoim obecnym lub byłym (zadowolonym) Klientem będzie kluczowe.

- Jeśli osoba decyzyjna - adresat Twojej oferty jest lub był powiązany z firmą, która jest lub była Twoim zadowolonym Klientem, warto to wykorzystać. Z pewnością może to być dobry argument w celu uwiarygodnienia Twojej firmy. Informacje o powiązaniach decydenta z innymi firmami można oczywiście wykorzystać na różne, inne sposoby.


Wszystkie z powyższych informacji udostępnimy Twoim siłom sprzedażowym w ramach naszych rozwiązań.