Grupa docelowa klientów i segmentacja

Pomożemy Ci zidentyfikować odpowiednich klientów

Skontaktuj się z nami
check_fat_green.png

Precyzyjnie określisz profil swojego klienta i dostosujesz swoją ofertę

check_fat_green.png

Dzięki większej wiedzy o kliencie użyjesz skutecznych argumentów

check_fat_green.png

Określisz obszary rynku o najwyższym potencjale dla Twojej firmy

Kim są Twoi klienci?

Kim są Twoi klienci?

Niezależnie od tego jaki produkt lub usługę oferujesz, musisz wiedzieć jaki jest profil Twojego Klienta. Czym charakteryzują się typowi odbiorcy Twojej oferty, czy możesz podzielić ich na różniące się segmenty, czy stanowią jednorodną grupę.

Czym lepiej znasz typowe cechy Twojego Klienta, tym skuteczniej do niego dotrzesz. Szczególnie w sprzedaży do Klienta biznesowego (b2b) ważna jest wiedza o Kliencie i indywidualne podejście.

Jak precyzyjnie trafiać w potrzeby klientów?

Jak precyzyjnie trafiać w potrzeby klientów?

Kluczowe jest określenie zestawu cech Klienta. Od podstawowych (np.: branża, region, przychody, liczba pracowników), przez drugorzędne (np.: wiek firmy, kierunki eksportu i importu, forma prawna, kapitał własny lub obcy, liczba oddziałów), po dodatkowe (kondycja finansowa, posiadane aktywa, flota samochodowa, dynamika wzrostu).

W zależności od przypadku istotne parametry mogą się być różne. Jako osoba odpowiedzialna za promocję i pozyskanie Klientów najlepiej wiesz  jaki profil Klienta ma największy potencjał na dany produkt.

Dostarczymy Ci dane, i narzędzia, które pozwolą zidentyfikować profile klientów i podzielić je na segmenty. Dzięki temu dostosujesz ofertę i dobierzesz o dpowiednie formy komunikacji. Ponadto podpowiemy Ci czego warto spróbować, co może zadziałać, czego skutecznie używają firmy podobne do Twojej.

Jak szukać nowych klientów?

Jak szukać nowych klientów?

Bisnode Polska umożliwia dostęp do największej bazy firm na świecie. Nasze narzędzia pozwalają na precyzyjne wyszukiwanie potencjalnych klientów spośród ponad 260 mln z całego świata, w tym około 4 mln z Polski. O każdej z tych firm wiemy rzeczy, które pozwolą zakwalifikować ją do danego profilu lub z niego wykluczyć. Zaawansowane rozwiązania teczniczne pozwolą ci w łatwy sposób filtrować bazę wg ponad 30 różnych kryteriów - od danych teleadresowych po ocenę kondycji finansowej. Dzięki temu możesz wyselekcjonować potencjalne firmy do konkretnej akcji marketingowej, dla danego handlowca, wg potencjału na konkretny produkt, grupę produktów, czy całej gamy produktów Twojej firmy. Stąd już krok do oszacowania potencjału danej grupy i optymalnego zaplanowania działań.

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapoznaj się z naszymi artykułami, newsami, raportami i analizami