Umożliwimy wzrost satysfakcji pracowników

Otrzymasz narzędzia umożliwiające stałą kontrolę doświadczeń klientów

Umożliwisz wzrost przychodów dzięki rosnącej satysfakcji klientów

Zapewnisz wzrost satysfakcji pracowników

Duże znaczenie umiejętności personelu
50% działań poprawiających doświadczeniem klienta powinno obejmować szkolenia, rozwój i zarządzanie pracownikami, którzy kontaktują się z klientami.
Pomagamy odpowiednio ustalić cele jakościowe dla personelu oraz identyfikować pracowników prezentujących pożądany model zachowań w pracy z klientem.W ten sposób opiekunowie zespołów mogą rozwijać umiejętności pracowników we wszystkich obszarach styku klienta z Twoją firmą.
Pozytywne doświadczenie klienta rośnie w miarę poprawy umiejętności pracowników go obsługujących.

Doświadczenie klienta a zadowolenie pracowników
Zadowolenie pracowników jest kluczowe w obsłudze klienta. Dlatego zarządzanie klientami w dużej mierze polega na rozwijaniu satysfakcji pracowników. Zadowolony pracownik kreuje zadowolonych klientów. N
atychmiastowa reakcja komórek nadzorujących pracowników odgrywa kluczową rolę w budowaniu ich satysfakcji. Umożliwiamy stały pomiar satysfakcji pracowników w Twojej firmie, co pozwoli zidentyfikować problemy oraz obszary w srodowisku racy, które wymagają interwencji.
Jednocześnie dostarczamy informacji odnośnie stosownych szkoleń i rozwoju przełożonych. Inwestując w środowisko pracy poprawisz jakość usług.