Umożliwimy wzrost satysfakcji pracowników

Kluczowego elementu wpływającego na doświadczenia klientów

Skontaktuj się z nami
checkmark.svg

Otrzymasz narzędzia umożliwiające stałą kontrolę doświadczeń klientów

checkmark.svg

Umożliwisz wzrost przychodów dzięki rosnącej satysfakcji klientów

checkmark.svg

Zapewnisz wzrost satysfakcji pracowników

Duże znaczenie umiejętności personelu

Duże znaczenie umiejętności personelu

50% działań poprawiających doświadczeniem klienta powinno obejmować szkolenia, rozwój i zarządzanie pracownikami, którzy kontaktują się z klientami.

Pomagamy odpowiednio ustalić cele jakościowe dla personelu oraz identyfikować pracowników prezentujących pożądany model zachowań w pracy z klientem.W ten sposób opiekunowie zespołów mogą rozwijać umiejętności pracowników we wszystkich obszarach styku klienta z Twoją firmą.

Pozytywne doświadczenie klienta rośnie w miarę poprawy umiejętności pracowników go obsługujących.

Doświadczenie klienta a zadowolenie pracowników

Doświadczenie klienta a zadowolenie pracowników

Zadowolenie pracowników jest kluczowe w obsłudze klienta. Dlatego zarządzanie klientami w dużej mierze polega na rozwijaniu satysfakcji pracowników. Zadowolony pracownik kreuje zadowolonych klientów. N

atychmiastowa reakcja komórek nadzorujących pracowników odgrywa kluczową rolę w budowaniu ich satysfakcji. Umożliwiamy stały pomiar satysfakcji pracowników w Twojej firmie, co pozwoli zidentyfikować problemy oraz obszary w srodowisku racy, które wymagają interwencji.  

Jednocześnie dostarczamy informacji odnośnie stosownych szkoleń i rozwoju przełożonych. Inwestując w środowisko pracy poprawisz jakość usług.

\

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie