Umożliwimy wzrost satysfakcji pracowników

Kluczowego elementu wpływającego na doświadczenia klientów

Skontaktuj się z nami
check_fat_green.png

Otrzymasz narzędzia umożliwiające stałą kontrolę doświadczeń klientów

check_fat_green.png

Umożliwisz wzrost przychodów dzięki rosnącej satysfakcji klientów

check_fat_green.png

Zapewnisz wzrost satysfakcji pracowników

Duże znaczenie umiejętności personelu

Duże znaczenie umiejętności personelu

50% działań poprawiających doświadczeniem klienta powinno obejmować szkolenia, rozwój i zarządzanie pracownikami, którzy kontaktują się z klientami.

Pomagamy odpowiednio ustalić cele jakościowe dla personelu oraz identyfikować pracowników prezentujących pożądany model zachowań w pracy z klientem.W ten sposób opiekunowie zespołów mogą rozwijać umiejętności pracowników we wszystkich obszarach styku klienta z Twoją firmą.

Pozytywne doświadczenie klienta rośnie w miarę poprawy umiejętności pracowników go obsługujących.

Doświadczenie klienta a zadowolenie pracowników

Doświadczenie klienta a zadowolenie pracowników

Zadowolenie pracowników jest kluczowe w obsłudze klienta. Dlatego zarządzanie klientami w dużej mierze polega na rozwijaniu satysfakcji pracowników. Zadowolony pracownik kreuje zadowolonych klientów. N

atychmiastowa reakcja komórek nadzorujących pracowników odgrywa kluczową rolę w budowaniu ich satysfakcji. Umożliwiamy stały pomiar satysfakcji pracowników w Twojej firmie, co pozwoli zidentyfikować problemy oraz obszary w srodowisku racy, które wymagają interwencji.  

Jednocześnie dostarczamy informacji odnośnie stosownych szkoleń i rozwoju przełożonych. Inwestując w środowisko pracy poprawisz jakość usług.

Zostaw nam swoje dane

testowy formularz

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.