Większa wiedza - większe możliwości

Pewne i trafne decyzje dzięki inteligentnemu wykorzystaniu danych

checkmark.svg

Pokażemy co warto wiedzieć o kliencie aby skuteczniej do niego dotrzeć

checkmark.svg

Doradzimy jakie dane o kontrahencie pozowlą na lepszy obraz ryzyka współpracy

checkmark.svg

Obszerne zbiory danych z wielu źródeł zamienimy na wartościowe informacje

Nieograniczone możliwości

Nieograniczone możliwości

Aby zobrazować nasze możliwości posłużymy się porównaniem. Wyobraź sobie nasze zasoby danych jako obszerny zbiór klocków popularnej marki. Klocki zbieramy z różnych źródeł - zbiór jest połączeniem wielu zestawów. Rodzajów klocków jest wiele, ale wszystki do siebie pasują. W celu ich wykorzystania mogą być połączone w oryginalne zestawy lub połaczone w innych konfiguracjach. Oprócz samych klocków dysponujemy wiedzą i doświadczeniem. Wiemy który zestaw ma zastosowanie w określonych sytuacjach biznesowych i dysponujemy instrukcjami.

 

Kontynuując analogię, oddajemy do Twojej dyspozycji cały zbiór dostępnych klocków (danych). Możesz zdecydować się na zestaw sprawdzony, który znalazł zastosowanie w firmach podobnych do Twojej. Możesz też skomponować zestaw dopasowany stricte do Twojej sytuacji biznesowej.


Stałym elementem naszych usług jest doradztwo. Gwarantujemy opiekę indywidualnego opiekuna, który będzie blisko Twoich codziennych wyzwań. Opiekun Dzięki zapewni wsparcie w zakresie kompozycji optymalnych dla Ciebie usług. Dzięki temu, nasze 25-letnie doświadczenie obrócimy w dodatkowe korzyści dla Twojej firmy. Wspólnie z doradcą wybierzesz najlepszy zestaw klocków.Poza tym, w trakcie współpracy dostosujesz zestaw do bierzącej sytuacji i w razie potrzeby go zmodyfikujesz.

Jak nowe dane usprawnią działania marketingowo-sprzedażowe?

Jak nowe dane usprawnią działania marketingowo-sprzedażowe?

Jeśli działasz na rynku B2B dobrze wiesz, że wiedza o firmie klienta to podstawa. Pozwala ona na odpowiednie dostosowanie oferty i skuteczniejsze działania marketingowo-sprzedażowe.

My w Bisnode mamy wiele historii skutecznych doświadczeń z naszymi klientami, nasze dane pomagają im osiągać rozmaite cele biznesowe.

Zapoznaj się z kilkoma przykładami zastosowania nowych danych u naszych obecnych klientów:

• Dzięki nowej bazie danych możliwa jest segmentacja klientów. NOwy zakres danych jest wystarczający, aby przypisać cechy firm do kryteriów interesujących klienta.

• Dzięki segmentacji, ofertę dopasowano do segmentów klientów. Obecnie trafia ona celniej w potrzeby klientów, przez co działania promocyjne są skuteczniejsze.

• Określając strukturę klientów wg ich potencjału dokładniej prognozowane są wyniki sprzedażowe a działania marketingowe przenoszone są na segmenty gwarantujące najwyższe zyski.

• Wzbogacona baza dostarcza wystarczająco danych aby odpowiednio zaplanować i zróżnicować komunikację. Poza tym, bieżące informacje o zmianach u klientów, pozwalają na niestandardowe akcje ad-hoc.

• Wreszcie akcje marketingu bezpośredniego. Tu , wraz z nowymi danymi, często następuje prawdziwa rewolucja, a efekty są bardzo wyraźne. Klienci chwalą sobie możliwość znacznych oszczędności w wydatkach dzieki wyższej skuteczności działań. Jednocześnie działy handlowe doceniają wsparcie marketingu, szczególnie gdy wprzeszłości było mniej zauważalne.

• Dzięki identyfikatorowi DUNS możliwa jest koordynacja w czasie akcji promocyjnych z aktualnymi działaniami działu handlowego wobec klienta. To znacznie podnosi efektywność.

• Dodatkowe Informacje o powiązaniach między firmami pozwalają na zdobywanie argumentów w postaci referencji i systemu poleceń, które są cenne dla działów handlowych. Odpowiednio dobrane firmy polecające często są kluczem do decyzji zakupowej klienta.

• Wiedza o klientach jest o wiele większa. Dotarcie do osób decyzyjnych i skuteczność handlowców automatycznie rośnie. Dzięki aktualnym danym teleadresowym, nazwiskom i stanowiskom osób zarządzających wiedzą do kogo w firmie dotrzeć. 

• Również proces zwiększania wartości kontraktów oraz przedłużania kontraktów z klientami działa sprawniej. Dodatkowe dane informują handlowców o sytuacji klienta, co pozwala im na odpowiednią reakcję i dobór argumentów.

• Dodatkowe dane o sytuacji firmy pozwalają też dostosować warunki handlowe współpracy (np. informacje o pozyskanych funduszach, wygranych przetargach lub rozwoju obszarów biznesu). Daje to możliwość sporych oszczędności i zwiększenia wartości kontraktów.

• Bardzo dużą wartość wnoszą informacje o powiązaniach osobowych i kapitałowych. Dzięki nim można negocjować kontrakty na odpowiednich poziomach, łączyć kontrakty wewnątrz grup kapitałowych i dysponować argumentami stawiającymi handlowców w dużo lepszej pozycji w negocjacjach.

• Dzięki wprowadzeniu unikalnego identyfikatora DUNS możliwy jest skuteczny podział rekordów w akcjach sprzedażowych. Łatwiejsza jest też koordynacja przepływu danych o klientach pomiędzy oddziałami a centralą bez ryzyka zdublowania kontaktu.

• Dizęki wprowadzeniu monitoringu handlowcy na bieżąco dowiadują się o zmianach w firmach swoich klientów. Najczęściej doceniane są inofmracje o zmianach w zarządzie, własności lub obniżeniu wiarygodności firmy. Mogą to być informacje o szansach, jak i zagrożeniach. Dzięki tym sygnałom mogą reagować w przypadku zmian – np. renegocjując warunki kontraktu lub zachowując czujność przy następnych kontaktach.

Wśród użytkowników naszych rozwiązań dużą grupę stanowią osoby zajmujące się redukcją ryzyka kredytowego. Oto korzyści ze wzbogacenia danych, które najczęściej wskazują:

• Wprowadzenie identyfikatora DUNS oraz wzbogacenie danych teleadresowych eliminuje nieporozumienia w postaci rozbieżnych adresów lub osób kontaktowych. Samo wprowadzanie kontrahenta do systemu i weryfikacja danych przestaje być problematyczne.

• Ponadto faktury docierają na czas, precyzyjnie do adresata. To pomaga uniknąć zatorów płatniczych, oraz zmniejsza pracochłonność osób w to zaangażowanych.

• Dzięki dostępowi do wielu nowych danych o firmach łatwiejsza jest kontrola ryzyka opóźnień w płatnościach i zatorów płatniczych od kontrahentów. Skuteczniej weryfikuje się klienta już na etapie rozpoczęcia współpracy i dopasowuje warunki płatności. Dzięki nowym informacjom w bazie, dział handlowy już na samym wstępie dobiera klientów pod kątem ryzyka wg oceny i rekomendacji ze strony Bisnode.

• O potencjalnym ryzyku współpracy mówią też dodatkowe informacje o powiązaniach kapitałowych i osobowych. Dział finansowy otrzymuje możliwość sprawdzenia powiązań kluczowych klientów i zablokowaniu współpracy w przypadku wystąpienia ryzyka z nich wynikającego.

• Dział windykacji, dzięki wzbogaceniu bazy, otrzymauje dostęp do większej wiedzy o kontrahencie. Co istotne, również o zmianach zachodzących w jego firmie. To pozwala na rozpoczęcie miękkiej windykacji w przypadku zdarzeń mogących przełożyć się na niewypłacalność klienta.

• Dział zakupów otrzymał również nowe możliwości. Aktywnie sprawdza dostawców pod kątem ich powiązań kapitałowych, poprawiając swoją pozycję w negocjacjach. Poza tym, sprawdza i monitoruje dane o dostawcach w celu unikniecia ryzyka przerwania ciągłości dostaw przy ewentualnych kłopotach dostawcy.

\

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami wsparcie (kontakt nas blokuje)

Chcesz się z nami skontaktować?

Wykorzystanie Smart Data

Poznaj Bisnode Polską Bazę Danych

Narzędzie dzięki któremu Smart Data przestanie być dla Twojej firmy tajemnicą

Sprawdź