Aktualności

Badanie satysfakcji klientów Bisnode 2017

04 wrz 2017

Twoje doświadczenie we współpracy z nami ma dla nas największe znaczenie.

 

Słuchając Ciebie jako naszego Klienta i chcąc udoskonalić nasze usługi, na podstawie informacji zwrotnych, możemy poprawić sposób w jaki robimy różne rzeczy.

 

12 września 2017r we wszystkich krajach, w których działa firma Bisnode odbędzie się ogólnoświatowe badanie poziomu lojalności klientów. Wybrani do badania klienci otrzymają od nas wiadomość mailową z prośbą  o ocenę doświadczeń związaną ze współpracą z nami. Już teraz chcielibyśmy zachęcić Cię do wyrażenia swojej opinii  i z góry podziękować za uczestnictwo w badaniu.

 

Badanie NPS (Net Promoter Score) jest częścią naszych nieustannych wysiłków, zmierzających do lepszego zaspokajania Twoich potrzeb i nawiązania relacji, która  może Ci dać satysfakcję biznesową.

 

Czym jest badanie NPS ?

 

Badanie NPS jest narzędziem mierzącym satysfakcję klienta. Pozwala lepiej go zrozumieć i ocenić jego lojalność. Kluczowe pytanie brzmi: jakie jest prawdopodobieństwo, że poleciłbyś swojemu przyjacielowi naszą firmę, produkt czy  usługę, używając skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza „nigdy bym nie polecił”, a 10 – „zawsze polecam”.

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.