Aktualności

Badanie satysfakcji klientów Bisnode 2017

04 wrz 2017

Twoje doświadczenie we współpracy z nami ma dla nas największe znaczenie.

 

Słuchając Ciebie jako naszego Klienta i chcąc udoskonalić nasze usługi, na podstawie informacji zwrotnych, możemy poprawić sposób w jaki robimy różne rzeczy.

 

12 września 2017r we wszystkich krajach, w których działa firma Bisnode odbędzie się ogólnoświatowe badanie poziomu lojalności klientów. Wybrani do badania klienci otrzymają od nas wiadomość mailową z prośbą  o ocenę doświadczeń związaną ze współpracą z nami. Już teraz chcielibyśmy zachęcić Cię do wyrażenia swojej opinii  i z góry podziękować za uczestnictwo w badaniu.

 

Badanie NPS (Net Promoter Score) jest częścią naszych nieustannych wysiłków, zmierzających do lepszego zaspokajania Twoich potrzeb i nawiązania relacji, która  może Ci dać satysfakcję biznesową.

 

Czym jest badanie NPS ?

 

Badanie NPS jest narzędziem mierzącym satysfakcję klienta. Pozwala lepiej go zrozumieć i ocenić jego lojalność. Kluczowe pytanie brzmi: jakie jest prawdopodobieństwo, że poleciłbyś swojemu przyjacielowi naszą firmę, produkt czy  usługę, używając skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza „nigdy bym nie polecił”, a 10 – „zawsze polecam”.

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie