Artykuły Raporty

Bisnode: moc danych w nowej odsłonie

Nowa kampania marketingowa Bisnode w 19 krajach europejskich!

Uwolnij moc danych i wejdź na ścieżkę sukcesu swojej firmy

Z końcem września 2018r Bisnode uruchomiło międzynarodową kampanię marketingową, która ma na celu repozycjonowanie marki Bisnode z  dostawcy danych do europejskiego lidera danych i analityki.

Rozpoczęcie kampanii w Szwecji zaplanowano  na 24 września br., w pozostałych 18 krajach Grupy Bisnode działania wystartują 1 października br. Kampania wyjaśnia, w jaki sposób dwa produkty Bisnode: Bisnode Consumer Intelligence i D&B Credit, mogą wprowadzić firmy na “ścieżkę do sukcesu”. Wartością dodaną kampanii jest fakt podkreślenia zmian zachodzących w samej firmie -  jej ścisłe ukierunkowanie na potrzeby klienta, w kontekście lepszego wykorzystywania danych.

"W wielu firmach nadal nadmierną ilość danych uważa się za problem, a nie za możliwość rozwoju” - mówi Rosie Kropp, Chief Marketing Officer w Bisnode. "W tej kampanii chcemy pomóc zmienić tę postawę.”

“Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że dane w firmie są cenne, ale niewielu wie, jak ich wartość zmonetyzować. Trzeba wiedzieć, że wszelkie informacje rynkowe, które posiadasz, mają znaczącą wartość tylko wtedy, gdy jesteś w stanie je przeanalizować, wyciągając rzeczywiste wnioski, na podstawie których możesz podjąć decyzję. Niezależnie od tego, czy chcesz lepiej poznać swoich klientów, czy lepiej zarządzać ryzykiem kredytowym, Bisnode Consumer Intelligence i D&B Credit są rozwiązaniami opartymi na danych, które mogą pomóc ".

“Byłoby niezwykle dziwne, gdyby Bisnode oferował na rynku rozwiązania, których sam nie wykorzystuje w codziennej pracy.” Madeleine Lindgren, dyrektor ds. Marketingu cyfrowego w Bisnode w Szwecji, wyjaśnia, że ​​dział marketingu Bisnode ściśle działa w oparciu o analizę danych rynkowych.

“W moim zespole decyzje podejmujemy w oparciu o analizę danych. Łącząc źródła wewnętrzne z zewnętrznymi, jednocześnie będąc otwartym na nowe rozwiązania technologiczne” - mówi Lindgren. “Obecnie używamy sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów marketingowych, śledzenia wzroku, zakupu mediów. Dane wykorzystujemy, m.in. w celu optymalizacji zwrotu z inwestycji, przy doborze kanałów marketingowych czy do znalezienia odpowiednej grupy odbiorców. To przynosi wymierne rezultaty. Zaledwie, w rok po tym, jak zmieniliśmy sposób działania naszego działu, zostaliśmy nominowani do dwóch nagród w konkursie reklamowym Inhouse Dagens Media .”

Kampania Bisnode, zbiega się w czasie z rebrendingiem marki i repozycjonowaniu firmy, jako lidera w dostarczaniu danych i analiz w Europie.

“Nasz nowy wygląd odzwierciedla naszą obietnicę: “Data to drive you forward” – dodaje Kropp. “Wraz z naszymi agencjami kreatywnymi, DDB i Ehrenstråhle, zmieniliśmy całą wizualizację marki: od zdjęć, poprzez paletę kolorów, stronę internetową, a kończąc na logo firmy. Wszystko to po to, aby umożliwić nam skuteczniejszą komunikację w cyfrowym świecie. Jesteśmy progresywną i przyjazną Klientowi firmą w zmieniającym się świecie danych, co znajduje odzwierciedlenie w naszej marce."

 

 

Więcej informacji:

Tomasz Starzyk

Bisnode Polska

Specjalista ds. Public Relations

Tel: + 48 22 278 26 14, + 48 660 474 869

Mail: tomasz.starzyk@bisnode.com

 

 

O Bisnode:

Bisnode jest europejskim liderem w dostarczaniu danych i analiz. Jesteśmy obecni w 19 krajach, gdzie zatrudniamy 2.100pracowników. Bisnode pomaga firmom zdobywać nowych klientów i utrzymywać bezpieczne relacje biznesowe przez cały okres współpracy.

Podejmowanie trafnych decyzji umożliwiamy naszym klientom poprzez inteligentne wykorzystanie danych. Oznacza to, że możemy połączyć, a następnie przeanalizować nasze dane, dane naszych klientów oraz te generowane każdego dnia na świecie zwanymi Big Data.

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami Bisnode?

You must be logged in to submit the form.

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.