Artykuły Raporty

Bisnode: moc danych w nowej odsłonie

Nowa kampania marketingowa Bisnode w 19 krajach europejskich!

Uwolnij moc danych i wejdź na ścieżkę sukcesu swojej firmy

Z końcem września 2018r Bisnode uruchomiło międzynarodową kampanię marketingową, która ma na celu repozycjonowanie marki Bisnode z  dostawcy danych do europejskiego lidera danych i analityki.

Rozpoczęcie kampanii w Szwecji zaplanowano  na 24 września br., w pozostałych 18 krajach Grupy Bisnode działania wystartują 1 października br. Kampania wyjaśnia, w jaki sposób dwa produkty Bisnode: Bisnode Consumer Intelligence i D&B Credit, mogą wprowadzić firmy na “ścieżkę do sukcesu”. Wartością dodaną kampanii jest fakt podkreślenia zmian zachodzących w samej firmie -  jej ścisłe ukierunkowanie na potrzeby klienta, w kontekście lepszego wykorzystywania danych.

"W wielu firmach nadal nadmierną ilość danych uważa się za problem, a nie za możliwość rozwoju” - mówi Rosie Kropp, Chief Marketing Officer w Bisnode. "W tej kampanii chcemy pomóc zmienić tę postawę.”

“Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że dane w firmie są cenne, ale niewielu wie, jak ich wartość zmonetyzować. Trzeba wiedzieć, że wszelkie informacje rynkowe, które posiadasz, mają znaczącą wartość tylko wtedy, gdy jesteś w stanie je przeanalizować, wyciągając rzeczywiste wnioski, na podstawie których możesz podjąć decyzję. Niezależnie od tego, czy chcesz lepiej poznać swoich klientów, czy lepiej zarządzać ryzykiem kredytowym, Bisnode Consumer Intelligence i D&B Credit są rozwiązaniami opartymi na danych, które mogą pomóc ".

“Byłoby niezwykle dziwne, gdyby Bisnode oferował na rynku rozwiązania, których sam nie wykorzystuje w codziennej pracy.” Madeleine Lindgren, dyrektor ds. Marketingu cyfrowego w Bisnode w Szwecji, wyjaśnia, że ​​dział marketingu Bisnode ściśle działa w oparciu o analizę danych rynkowych.

“W moim zespole decyzje podejmujemy w oparciu o analizę danych. Łącząc źródła wewnętrzne z zewnętrznymi, jednocześnie będąc otwartym na nowe rozwiązania technologiczne” - mówi Lindgren. “Obecnie używamy sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów marketingowych, śledzenia wzroku, zakupu mediów. Dane wykorzystujemy, m.in. w celu optymalizacji zwrotu z inwestycji, przy doborze kanałów marketingowych czy do znalezienia odpowiednej grupy odbiorców. To przynosi wymierne rezultaty. Zaledwie, w rok po tym, jak zmieniliśmy sposób działania naszego działu, zostaliśmy nominowani do dwóch nagród w konkursie reklamowym Inhouse Dagens Media .”

Kampania Bisnode, zbiega się w czasie z rebrendingiem marki i repozycjonowaniu firmy, jako lidera w dostarczaniu danych i analiz w Europie.

“Nasz nowy wygląd odzwierciedla naszą obietnicę: “Data to drive you forward” – dodaje Kropp. “Wraz z naszymi agencjami kreatywnymi, DDB i Ehrenstråhle, zmieniliśmy całą wizualizację marki: od zdjęć, poprzez paletę kolorów, stronę internetową, a kończąc na logo firmy. Wszystko to po to, aby umożliwić nam skuteczniejszą komunikację w cyfrowym świecie. Jesteśmy progresywną i przyjazną Klientowi firmą w zmieniającym się świecie danych, co znajduje odzwierciedlenie w naszej marce."

 

 

Więcej informacji:

Tomasz Starzyk

Bisnode Polska

Specjalista ds. Public Relations

Tel: + 48 22 278 26 14, + 48 660 474 869

Mail: tomasz.starzyk@bisnode.com

 

 

O Bisnode:

Bisnode jest europejskim liderem w dostarczaniu danych i analiz. Jesteśmy obecni w 19 krajach, gdzie zatrudniamy 2.100pracowników. Bisnode pomaga firmom zdobywać nowych klientów i utrzymywać bezpieczne relacje biznesowe przez cały okres współpracy.

Podejmowanie trafnych decyzji umożliwiamy naszym klientom poprzez inteligentne wykorzystanie danych. Oznacza to, że możemy połączyć, a następnie przeanalizować nasze dane, dane naszych klientów oraz te generowane każdego dnia na świecie zwanymi Big Data.

Lubisz wiedzieć więcej?

Zapoznaj się z naszymi wiadomościami, artykułami i analizami

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami Bisnode?

You must be logged in to submit the form.

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.