Artykuły Raporty

Jak zarządzać danymi i informacją w czasach cyfrowej transformacji? Relacja z konferencji Chief Data Officer Forum

21 cze 2018

O tym i o innych aspektach sztuki integracji danych w obszarze customer intelligence opowiadał Andrzej Osiński, Country Manager Bisnode Polska podczas 5-tej edycji konferencji Chief Data Officer Forum.

To była 5-ta edycja konferencji Chief Data Officer Forum. Konferencja zorganizowana w czasie cyfrowej transformacji, w którym digital przenika się coraz intensywniej z data, szefowie komórek BI i analityki emancypują się na partnerów biznesu, profesjonaliści od danych to poszukiwana klasa specjalistów, a coraz więcej firm rozumie, dlaczego dane powinny być traktowane jako zasób tworzący wartość.

Profesjonaliści od danych muszą być gotowi do skutecznego wsparcia transformacji cyfrowej i realizacji strategii biznesowej swoich organizacji. Kluczowe są jakość i ład w danych, budowa odpowiednio wysokiej kultury zarządzania informacją, dojrzałe procesy Data Governance.

Wpływ digitalizacji na obszar danych jest ogromny. Współczesny cyfrowy biznes przechowuje dane i uruchamia apliakcje w środowisku hybrydowym. Większość nadal we własnej serwerowni, ale coraz więcej przenosi się do chmury. Ma to wpływ na klientów, pracowników i dostawców. Wszyscy oni korzystają z urządzeń mobilnych. Kanały cyfrowe są obecnie kluczowe dla klientów. Aplikacje muszą być dostępne na urządzeniach mobilnych i „posiadać” świadomość preferencji klientów. Całości dopełniają miliardy inteligentnych urządzeń, które monitorują różne aspekty biznesu.

Jak to zrobić skutecznie w oparciu o najlepsze praktyki, wiedzę i doświadczenia liderów dyskutowano podczas piątej edycji konferencji Chief Data Officer Forum. Wśród prelegentów Andrzej Osiński, Country Manager w Bisnode Polska

Andrzej Osiński, opowiadał o „sztuce integracji danych” w obszarze customer intelligence. „Naszym celem jest łączenie wszystkich zbiorów w jeden, pozwalający na łatwe ich użycie. W efekcie pomagamy lepiej zrozumieć – osobę lub firmę – która przychodzi do naszej organizacji. Dzięki temu maksymalizujemy zyski z procesów sprzedażowych i upsellowych, ewentualnie lepiej potrafimy pożegnać się z klientem, co jest bardzo ważne w sytuacji, gdyby chciał on do nas kiedyś wrócić” - mówił Andrzej Osiński.

„Jakość danych ma ogromny wpływ na podejmowane decyzje. Dlatego zachęcamy wszystkich do benchmarkowania danych z plikiem referencyjnym. W ten sposób jesteśmy w stanie pokazać wartość łączenia danych wewnętrznych i zewnętrznych” - dodawał Andrzej Osiński.

MINI-4B4F6105x.jpg

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami Bisnode?

You must be logged in to submit this form. If you are logged in and still cannot post, make sure "Do not track" in your browser settings is disabled.

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.