Artykuły Raporty

Jak zarządzać danymi i informacją w czasach cyfrowej transformacji? Relacja z konferencji Chief Data Officer Forum

21 cze 2018

O tym i o innych aspektach sztuki integracji danych w obszarze customer intelligence opowiadał Andrzej Osiński, Country Manager Bisnode Polska podczas 5-tej edycji konferencji Chief Data Officer Forum.

To była 5-ta edycja konferencji Chief Data Officer Forum. Konferencja zorganizowana w czasie cyfrowej transformacji, w którym digital przenika się coraz intensywniej z data, szefowie komórek BI i analityki emancypują się na partnerów biznesu, profesjonaliści od danych to poszukiwana klasa specjalistów, a coraz więcej firm rozumie, dlaczego dane powinny być traktowane jako zasób tworzący wartość.

Profesjonaliści od danych muszą być gotowi do skutecznego wsparcia transformacji cyfrowej i realizacji strategii biznesowej swoich organizacji. Kluczowe są jakość i ład w danych, budowa odpowiednio wysokiej kultury zarządzania informacją, dojrzałe procesy Data Governance.

Wpływ digitalizacji na obszar danych jest ogromny. Współczesny cyfrowy biznes przechowuje dane i uruchamia apliakcje w środowisku hybrydowym. Większość nadal we własnej serwerowni, ale coraz więcej przenosi się do chmury. Ma to wpływ na klientów, pracowników i dostawców. Wszyscy oni korzystają z urządzeń mobilnych. Kanały cyfrowe są obecnie kluczowe dla klientów. Aplikacje muszą być dostępne na urządzeniach mobilnych i „posiadać” świadomość preferencji klientów. Całości dopełniają miliardy inteligentnych urządzeń, które monitorują różne aspekty biznesu.

Jak to zrobić skutecznie w oparciu o najlepsze praktyki, wiedzę i doświadczenia liderów dyskutowano podczas piątej edycji konferencji Chief Data Officer Forum. Wśród prelegentów Andrzej Osiński, Country Manager w Bisnode Polska

Andrzej Osiński, opowiadał o „sztuce integracji danych” w obszarze customer intelligence. „Naszym celem jest łączenie wszystkich zbiorów w jeden, pozwalający na łatwe ich użycie. W efekcie pomagamy lepiej zrozumieć – osobę lub firmę – która przychodzi do naszej organizacji. Dzięki temu maksymalizujemy zyski z procesów sprzedażowych i upsellowych, ewentualnie lepiej potrafimy pożegnać się z klientem, co jest bardzo ważne w sytuacji, gdyby chciał on do nas kiedyś wrócić” - mówił Andrzej Osiński.

„Jakość danych ma ogromny wpływ na podejmowane decyzje. Dlatego zachęcamy wszystkich do benchmarkowania danych z plikiem referencyjnym. W ten sposób jesteśmy w stanie pokazać wartość łączenia danych wewnętrznych i zewnętrznych” - dodawał Andrzej Osiński.

MINI-4B4F6105x.jpg

Jesteś zainteresowany rozwiązaniami Bisnode?

You must be logged in to submit the form.

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Wyrażam zgodę na używanie, zgodnie z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, e-mail) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. automatycznie rozsyłające się wiadomości sms, e-mail) przez Bisnode Polska Sp. z o.o., w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług Bisnode Polska Sp. z o.o.

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dokonywanych przed cofnięciem zgody.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej (tj. m. in. oferty marketingowej i newslettera), wysyłanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, przez Bisnode Polska Sp. z o.o., zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219  z późn. zm.). 

Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość, że podanie przeze mnie danych osobowych, a także wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne oraz, że zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przesyłania informacji handlowej przed cofnięciem zgody.