Podziel się z innymi
Udostępnij nasze treści na swoich profilach
O tym i o innych aspektach sztuki integracji danych w obszarze customer intelligence opowiadał Andrzej Osiński, Country Manager Bisnode Polska podczas 5-tej edycji konferencji Chief Data Officer Forum.
To była 5-ta edycja konferencji Chief Data Officer Forum. Konferencja zorganizowana w czasie cyfrowej transformacji, w którym digital przenika się coraz intensywniej z data, szefowie komórek BI i analityki emancypują się na partnerów biznesu, profesjonaliści od danych to poszukiwana klasa specjalistów, a coraz więcej firm rozumie, dlaczego dane powinny być traktowane jako zasób tworzący wartość.
Profesjonaliści od danych muszą być gotowi do skutecznego wsparcia transformacji cyfrowej i realizacji strategii biznesowej swoich organizacji. Kluczowe są jakość i ład w danych, budowa odpowiednio wysokiej kultury zarządzania informacją, dojrzałe procesy Data Governance.
Wpływ digitalizacji na obszar danych jest ogromny. Współczesny cyfrowy biznes przechowuje dane i uruchamia apliakcje w środowisku hybrydowym. Większość nadal we własnej serwerowni, ale coraz więcej przenosi się do chmury. Ma to wpływ na klientów, pracowników i dostawców. Wszyscy oni korzystają z urządzeń mobilnych. Kanały cyfrowe są obecnie kluczowe dla klientów. Aplikacje muszą być dostępne na urządzeniach mobilnych i „posiadać” świadomość preferencji klientów. Całości dopełniają miliardy inteligentnych urządzeń, które monitorują różne aspekty biznesu.
Jak to zrobić skutecznie w oparciu o najlepsze praktyki, wiedzę i doświadczenia liderów dyskutowano podczas piątej edycji konferencji Chief Data Officer Forum. Wśród prelegentów Andrzej Osiński, Country Manager w Bisnode Polska
Andrzej Osiński, opowiadał o „sztuce integracji danych” w obszarze customer intelligence. „Naszym celem jest łączenie wszystkich zbiorów w jeden, pozwalający na łatwe ich użycie. W efekcie pomagamy lepiej zrozumieć – osobę lub firmę – która przychodzi do naszej organizacji. Dzięki temu maksymalizujemy zyski z procesów sprzedażowych i upsellowych, ewentualnie lepiej potrafimy pożegnać się z klientem, co jest bardzo ważne w sytuacji, gdyby chciał on do nas kiedyś wrócić” - mówił Andrzej Osiński.
„Jakość danych ma ogromny wpływ na podejmowane decyzje. Dlatego zachęcamy wszystkich do benchmarkowania danych z plikiem referencyjnym. W ten sposób jesteśmy w stanie pokazać wartość łączenia danych wewnętrznych i zewnętrznych” - dodawał Andrzej Osiński.