Smart Data Artykuły

Dostęp do nowych klientów na rynkach zagranicznych w zasięgu ręki - poznaj D&B Hoovers

22 lut 2018

D&B Hoovers to narzędzie, które usprawnia sprzedaż. Wykorzystuje globalne zasoby wiedzy o firmach i analizuje je, aby skrócić czas potrzebny na pozyskanie klienta. Z pomocą D&B Hoovers sprzedawcy łatwiej i skuteczniej zmieniają kompleksową wiedzę o kliencie w źródło przychodów firmy.

 

Bisnode Polska wprowadza na rynek D&B Hoovers.

To innowacyjne rozwiązanie, kompleksowo wspiera proces sprzedażowy w firmie. Wspomaga zespół sprzedażowy jak i pracę działu marketingu. W sposób bezpośredni wpływa na wzrost przychodów i zwiększenie efektywności zawieranych kontraktów. D&B Hoovers działa w oparciu o największą na świecie bazę danych o firmach, ich powiązań i osób zarządzających.

Jest to inteligentne narzędzie, z intuicyjnym interfejsem użytkownika. Zapewnia specjalistom ds. sprzedaży i marketingu powiązanie i synchronizację danych i analiz, które są niezbędne aby wyjść poza standardowe metody pozyskiwania klientów. Pozwalają szybciej i wydajniej współpracować z obecnymi i potencjalnymi klientami.

 

Zastosowanie D&B Hoovers - rewolucja w pozyskiwaniu sprzedaży.

W dzisiejszym świecie relacje między podmiotami coraz częściej przybierają cyfrową formę. Co oznacza, że klienci wchodzą w realną interakcję ze sprzedawcą dopiero na ostatnim etapie zawarcia transakcji. Powodem jest niechęć do trwonienie drogocennego czasu i potrzeba rozmowy na konkretne tematy.

Stąd też, rysuje się wyraźna potrzeba specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, do maksymalizacji kontaktów opartych na konkretnych i rzetelnych danych.  Aktualnych i powiązanych ze sobą informacji. D&B Hoovers został stworzony właśnie z myślą o zmieniających się potrzebach zespołów sprzedaży i marketingu.

Firmy każdej wielkości mają szanse na rozwój poprzez lepsze wykorzystanie dzisiejszego, ulepszonego oprogramowania i technologii, które pozwalają na szybsze osiągnięcie celów sprzedażowych i uzyskanie zwrotu z inwestycji w marketing – mówi  Serifa Jäger, Dyrektor Pionu Zarządzania Produktami Dun & Bradstreet w Bisnode. Dodając, że D&B Hoovers to najlepsze rozwiązanie umożliwiające pracownikom działów sprzedaży i marketingu na dostęp do danych i analiz, pozwalających na szybsze i bardziej skuteczne wejście na rynek i domknięcie transakcji.

D&B Hoovers czerpie z zasobów informacyjnych amerykańskiej wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet. Największej na świecie bazy danych powiązań firm i osób. Zasilanej informacjami z ponad 30 tys. źródeł z ponad 200 krajów na świecie. Aktualizowanej ponad 5 mln razy dziennie. Każdy z użytkowników ma także dostęp do danych kontaktowych dla ponad 70 mln specjalistów w firmach.

D&B Hoovers umożliwia specjalistom ds. sprzedaży i marketingu B2B”

  • Strategiczne targetowanie: Dostarcza wiedzę o rynku, potencjale grupy docelowej, wyselekcjonowanych rekordach.
  • Skuteczne dotarcie: Szybka selekcja potencjalnych klientów i skoordynowanie działanie komunikacyjne.
  • Bezpośrednie zasilenie: Zintegrowane dane globalnej bazy wiedzy D&B z wewnętrznym systemem CRM/MAP w celu zwiększenia efektywności i zwrotu z inwestycji.

 

Bezpłatny test D&B Hoovers jest już dostępny. 

Kliknij KLIKNIJ TU aby uzyskać dostęp.

Zastosowanie danych

Zdobądź nowych klientów

Zwiększ sprzedaż oraz ogranicz ryzyko i zbuduj trwałe relacje z klientami dzięki danym i analizom Bisnode
Sprawdź

Formularz newsletter

Zapisz się do newslettera Bisnode Polska

Newsletter jest skierowany do wszystkich zainteresowanych aktualnościami i analizami rynkowymi, trendami w nowoczesnych technologiach i zarządzaniu danymi oraz tych, którzy interesują się Smart Data
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.

Jednocześnie akceptuję informację o przetwarzaniu moich danych osobowych przez Bisnode Polska Sp. z o.o.znajdującą się TUTAJ.