Podziel się z innymi
Udostępnij nasze treści na swoich profilach
To innowacyjne rozwiązanie, kompleksowo wspiera proces sprzedażowy w firmie. Wspomaga zespół sprzedażowy jak i pracę działu marketingu. W sposób bezpośredni wpływa na wzrost przychodów i zwiększenie efektywności zawieranych kontraktów. D&B Hoovers działa w oparciu o największą na świecie bazę danych o firmach, ich powiązań i osób zarządzających.
Jest to inteligentne narzędzie, z intuicyjnym interfejsem użytkownika. Zapewnia specjalistom ds. sprzedaży i marketingu powiązanie i synchronizację danych i analiz, które są niezbędne aby wyjść poza standardowe metody pozyskiwania klientów. Pozwalają szybciej i wydajniej współpracować z obecnymi i potencjalnymi klientami.
W dzisiejszym świecie relacje między podmiotami coraz częściej przybierają cyfrową formę. Co oznacza, że klienci wchodzą w realną interakcję ze sprzedawcą dopiero na ostatnim etapie zawarcia transakcji. Powodem jest niechęć do trwonienie drogocennego czasu i potrzeba rozmowy na konkretne tematy.
Stąd też, rysuje się wyraźna potrzeba specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, do maksymalizacji kontaktów opartych na konkretnych i rzetelnych danych. Aktualnych i powiązanych ze sobą informacji. D&B Hoovers został stworzony właśnie z myślą o zmieniających się potrzebach zespołów sprzedaży i marketingu.
Firmy każdej wielkości mają szanse na rozwój poprzez lepsze wykorzystanie dzisiejszego, ulepszonego oprogramowania i technologii, które pozwalają na szybsze osiągnięcie celów sprzedażowych i uzyskanie zwrotu z inwestycji w marketing – mówi Serifa Jäger, Dyrektor Pionu Zarządzania Produktami Dun & Bradstreet w Bisnode. Dodając, że D&B Hoovers to najlepsze rozwiązanie umożliwiające pracownikom działów sprzedaży i marketingu na dostęp do danych i analiz, pozwalających na szybsze i bardziej skuteczne wejście na rynek i domknięcie transakcji.
D&B Hoovers czerpie z zasobów informacyjnych amerykańskiej wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet. Największej na świecie bazy danych powiązań firm i osób. Zasilanej informacjami z ponad 30 tys. źródeł z ponad 200 krajów na świecie. Aktualizowanej ponad 5 mln razy dziennie. Każdy z użytkowników ma także dostęp do danych kontaktowych dla ponad 70 mln specjalistów w firmach.
D&B Hoovers umożliwia specjalistom ds. sprzedaży i marketingu B2B”