Dun&Bradstreet poszerza portfolio swoich rozwiązań digital i wzbogaca najbardziej kompleksową komercyjną bazę danych na świecie!

Dun & Bradstreet, wiodący globalny dostawca danych i analiz biznesowych, ogłosił dziś przejęcie Orb Intelligence, dużego i istotnego dostawcy rozwiązań cyfrowych i danych firmograficznych o podmiotach B2B. Przejęcie, w połączeniu z przejęciem Lattice Engines w lipcu 2019 r., stanowi kontynuację zobowiązania i inwestycji, jaką Dun & Bradstreet poczynił, aby zapewnić swoim klientom najlepsze w branży dane, aplikacje analityczne i technologię.
 
„Przejęcie Orb Intelligence wzmacnia naszą strategię łączenia światów cyfrowego i fizycznego w największym globalnym repozytorium danych B2B oraz dostarczania wzbogaconych danych firmograficznych do profili firm, aby pomóc naszym klientom w skuteczniejszym przeprowadzaniu kampanii mających na celu poprawę interakcji z klientami i zwrotów z poniesionych inwestycji”. powiedział Michael Bird, prezes ds. sprzedaży i marketingu, Dun & Bradstreet. 
 
„Klienci mogą polegać na Dun & Bradstreet jako kompleksowym punkcie obsługi wszystkich swoich potrzeb związanych z danymi, podejmowaniem decyzji i zaangażowaniem klientów”.
 

Orb Intelligence

Orb Intelligence to dostawca rozwiązań cyfrowych i danych B2B, który oferuje wysokiej jakości globalną bazę danych i atrybutów dla 57 milionów firm, z naciskiem na budowanie cyfrowego obrazu obecności firmy, w tym domen internetowych, adresów URL, adresów IP i portali społecznościowych. Firma zapewnia szkielet danych wielu najbardziej znanym dziś firmom zajmującym się sprzedażą, marketingiem i analizą B2B, które koncentrują się na marketingu cyfrowym lub inicjatywach sprzedażowych.
 
„Przejęcie przez Dun & Bradstreet, które pomaga firmom wykorzystać dane i wskazówki w celu przyspieszenia przychodów, obniżenia kosztów, zarządzania ryzykiem i transformacji w celu zwiększenia konkurencyjności, jest wspaniałym zwieńczeniem podróży rozpoczętej w 2013 roku przez Orb Intelligence” - powiedziała Maria Grineva, szefowa, Dyrektor Wykonawczy i Współzałożyciel Orb Intelligence.
 
„Cieszymy się, że w związku z dołączeniem do Dun & Bradstreet będziemy mieli możliwość współpracy z ich świetnymi ekspertami, po to aby dostarczyć zróżnicowany zestaw rozwiązań, które pomogą firmom w rozwoju i poprawie ich konkurencyjności na rynku."

 

Strategiczny partner Bisnode wbogaca swoją ofertę dla klientów na całym świecie 

Dzięki przejęciu klienci będą mogli korzystać z bogatego i stale rozwijanego portfolio rozwiązań cyfrowych i wiedzy Dun & Bradstreet, w tym:

Powiązań dot. obecności cyfrowej firm: wzajemna weryfikacja danych zarówno w źródłach online, jak i offline stworzy najdokładniejszy i kompleksowy obraz firm i atrybutów, które mogą być wykorzystane do cyfrowych inicjatyw ABM (account based marketing).

Targetowania: Dane Orb Intelligence będą zapewniać ciągłe udoskonalanie funkcji targetowania odbiorców B2B w ramach baz Dun&Bradstreet, zapewnią także dodatkowe dane analityczne i wzbogacenie takich produktów jak D&B Hoovers i D&B Lattice.

Mierzalnego efektu działań: Połączona chmura danych uprości połączenie i segmentację grup docelowych firm, tworzenie modeli sztucznej inteligencji (AI), a także pozwoli na lepsze wykorzystanie D&B Lattice Data Platform (CDP). Wszystko po to aby dostarczyć klientom narzędzia pozwalające na prowadzenie najlepszych kampanii sprzedażowych i marketingowych.

Transakcja została zamknięta 8 stycznia 2020 r. Warunki finansowe nie zostały ujawnione.

Dowiedz się więcej o tym, jak Dun & Bradstreet może pomóc w rozwoju Twojej firmy.

 

Żródło informacji: https://www.dnb.com/perspectives/newsroom/dun-bradstreet-acquires-orb-intelligence.html?serv=UPPCMOHP323233

Dowiedz się więcej o naszej współpracy z D&B

Zobacz na czym polega unikalna wartość Bisnode na polskim i międzynarodowym rynku
Dowiedz się więcej

Zapisz sie do newslettera Bisnode!

Otrzymuj na bieżąco nasze opracowania, raporty i analizy.

Zapisz się!