Artykuły Smart Data Raporty

Forum Retail Challenge Poland 2020

09 wrz 2019

Handel w Polsce – kto dziś wygrywa bitwę o jutro?

Pierwsza edycja Forum Retail Challenge Poland 2020 to odpowiedź na wyzwania jakie stoją przed branżą handlową w najbliższych latach. Z udziałem ponad stu prelegentów i ponad osiemdziesiąt sieci handlowych.

 

Jedyna taka konferencja w Polsce

11 września br., w warszawskim hotelu Mariott odbędzie się konferencja z aktywnym udziałem Bisnode Polska. 

Forum Retail Challenge Poland 2020 to dwa dni merytorycznych spotkań branży handlowej. Wśród aż dziesięciu specjalistycznych sesji tematycznych znajdują się te poświęcone e-commerce, omnichannelowi, nowym technologiom w retailu czy logistyce. Swój udział potwierdziło ponad stu prelegentów i ponad siedemdziesiąt sieci handlowych.

Tematyka konferencji ściśle wpisuje się w aktualne działanie i strategię rozwoju Bisnode. Stąd też obecność na konferencji Andrzeja Osińskiego – Prezesa Zarządu Bisnode Polska. Analityka i specjalisty od rozwoju produktów z obszaru marketingu i zarządzania ryzykiem. Absolwenta Szkoły Głównej Handlowej w zakresie: Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych, Bankowości i Finansów, a także podyplomowego Zarządzania Płynnością Finansową.

Andrzej Osiński wystąpił z tematem ściśle wpisującym się w agendę forum. „Czy program lojalnościowy sprawia, że Twoi klienci są lojalni?” Tym samym prezentacja stanowić będzie swoistego rodzaju wgląd w aktualnie zachodzące na świecie zmiany i trendy w dziedzinie handlu, sprzedaży, analizy danych, ich przetwarzania. Pozwala zajrzeć za kulisy świata danych, cyfr i wyciągniętych na ich podstawie wniosków.

Poza tym w programie jest aż 10 specjalistycznych sesji tematycznych:

 

  • E-COMMERCE FOR RETAIL
  • PEOPLE IN RETAIL
  • NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET
  • CIRCULAR ECONOMY IN RETAIL
  • OMNICHANNEL
  • COOPERATIO RETAILER & SUPPLIER
  • LOGISTICS & DISTRIBUTION EXCELLENCE
  • CUSTOMER ENGAGEMENT
  • TECH & INNOVATION
  • DIGITAL PAYMENTS & FINANCIAL SERVICES

 

 

Dlaczego warto?

Uczestnicy Forum dowiedzą się między innymi jak rozwijać i zabezpieczyć e-sklep, jak dostarczyć lepsze CX dzięki innowacjom w płatnościach czy budować przewagę dzięki nowym technologiom. Eksperci opowiedzą także jak zaimplementować circular economy do strategii retailowej czy zautomatyzować procesy logistyczne. Wszystko to oparte o konkretne przykłady praktyków z największych firm w Polsce.

Swój udział potwierdziło już ponad stu prelegentów i ponad osiemdziesiąt sieci handlowych. Wśród wystąpień przedstawiciele firm:

Lavard, TOUS, Unilever, Żabka, Empik, Kler, Vox, BRW, Ikea, Allegro, Coca-cola, Auchan, Decathlon, Carefour, Orange, Smyk, Traficar, Jeronimo Martins, Polomarket, Castorama, Bricomarche, Badura, Revolut, Facebook, Google, GO Sport i wielu innych…

Szczegóły i wejściówki dostępne na stronie: www.retailchallengepoland.pl

Zapisz sie do newslettera Bisnode!

Otrzymuj na bieżąco nasze opracowania, raporty i analizy.

Zapisz się!

Dowiedz się więcej o naszej współpracy z D&B

Zobacz na czym polega unikalna wartość Bisnode na polskim i międzynarodowym rynku

Dowiedz się więcej