Podziel się z innymi
Udostępnij nasze treści na swoich profilach
Aby osiągnąć lepsze rezultaty i podejmować odpowiednie decyzje w najbardziej efektywny sposób w Bisnode skupilibyśmy się na tym:
Kto konkretnie oferował Ci słodycze w zeszłym roku?
Gdzie halloweenowy pochód spotkał się z otwartością i hojnością, a gdzie otrzymał tylko marne grosze lub co gorsza zupełnie nic?
Dlaczego w zeszłym roku dostałeś więcej słodyczy niż Twoi koledzy? Może Twój kostium był ciekawszy niż innych?
Należałoby także zwrócić uwagę na to, które domy czują ducha Halloween i są skłonne do wzięcia udziału w zabawie.
Na końcu sprawdzilibyśmy, które domy sa najchętniej odwiedzane w Halloween? Dlaczego tak jest oraz o której porze najlepiej do nich zapukać aby dostać najlepsze słodycze.
Tak właśnie wyglądałoby Halloween oparte na danych i analityce Bisnode!