Artykuły

Cukierek albo psikus czyli Halloween oparte na danych?

31 paź 2017

Co by było gdyby dzieci biorące udział w zabawie "cukierek albo psikus" w Halloween zostały wsparte analityką Bisnode? Z pewnością trafiłyby tylko do tych domów, w których otrzymałyby najlepsze słodycze...

 

 

Aby osiągnąć lepsze rezultaty i podejmować odpowiednie decyzje w najbardziej efektywny sposób w Bisnode skupilibyśmy się na tym:

Kto konkretnie oferował Ci słodycze w zeszłym roku? 

Gdzie halloweenowy pochód spotkał się z otwartością i hojnością, a gdzie otrzymał tylko marne grosze lub co gorsza zupełnie nic?

Dlaczego w zeszłym roku dostałeś więcej słodyczy niż Twoi koledzy? Może Twój kostium był ciekawszy niż innych?

Należałoby także zwrócić uwagę na to, które domy czują ducha Halloween i są skłonne do wzięcia udziału w zabawie.

Na końcu sprawdzilibyśmy, które domy sa najchętniej odwiedzane w Halloween? Dlaczego tak jest oraz o której porze najlepiej do nich zapukać aby dostać najlepsze słodycze.

Tak właśnie wyglądałoby Halloween oparte na danych i analityce Bisnode!

 

Formularz newsletter

Zapisz się do newslettera

Newsletter jest skierowany do wszystkich zainteresowanych aktualnościami i analizami rynkowymi, trendami w nowoczesnych technologich i zarządzaniu danymi oraz tych, którzy interesują się Smart Data

Zastosowanie danych

Zdobądź nowych klientów

Zwiększ sprzedaż oraz ogranicz ryzyko i zbuduj trwałe relacje z klientami dzięki danym i analizom Bisnode

Sprawdź