Podziel się z innymi
Udostępnij nasze treści na swoich profilach
Firma Dun & Bradstreet wybrała firmę Microsoft jako strategicznego dostawcę technologii chmury, aby przyspieszyć cyfrową transformację firmy i zapewnić swoim klientom sprawniejszy i szybszy dostęp do danych. Dun & Bradstreet będzie zasilać aplikacje bazowe i tworzyć nowe usługi w Microsoft Azure oraz planuje wykorzystać usługi firmy Microsoft do modernizacji swoich aplikacji.
Dane Dun & Bradstreet zostaną udostępnione poprzez Microsoft Dynamics 365. Dzięki usłudze Microsoft Common Data, standardowy numer DUNS® i pozostałe podstawowe dane zostaną zintegrowane, ażeby pomóc w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. Dodatkowo nastąpi integracja z globalną bazą biznesową Dun & Bradstreet liczącą ponad 265 milionów rekordami.
Dun & Bradstreet dotrze do komercyjnych użytkowników i potencjalnych klientów firmy Microsoft, dzięki umowie w zakresie wspólnej sprzedaży, opartej na Microsoft Dynamics 365 oraz podstawowych danych biznesowych firmy Dun & Bradstreet oraz D&B Hoovers.
Oczekuje się, że pierwsze oferty zostaną złożone na rynku jeszcze w tym roku
Nic dziwnego, iż pod kierownictwem przewodniczącego i dyrektora generalnego Boba Carrigana, 176-letnia firma Dun & Bradstreet podjęła znaczące kroki w celu przekształcenia i modernizacji, inwestując w swoje dane, analizy i wiedzę, aby być pewnym, że są one zawsze najbardziej aktualne i dostępne. Ten wspólny krok z firmą Microsoft opiera się na ostatnich czterech latach transformacji gospodarczej, dzięki czemu firma oferuje więcej produktów i rozwiązań w chmurze przez oferowanie typu data-as-a service. Zaufana, globalna platforma Azure Cloud pomoże Dun & Bradstreet spełnić oczekiwania swoich klientów dotyczące łączności w czasie rzeczywistym z ich globalnym ekosystemem biznesowym, umożliwiając szybsza aktualizację i skalowanie oraz prędkość i terminowości dla klientów, którzy korzystają z danych, szukając nowych szans na prowadzenie biznesu.
„Chcielibyśmy, aby nasi klienci mieli dostęp do najbardziej aktualnych danych, kiedy tylko tego potrzebują i gdzie tylko chcą”, powiedział Josh Peirez, Prezes i Dyrektor Operacyjny Dun & Bradstreet. „Dzięki strategicznemu partnerstwu z firmą Microsoft możemy skorzystać z efektu skali i szybkości technologii opartych na chmurze, przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych produktów i zapewnić bezproblemowy dostęp do naszych danych i. Dzięki dostarczaniu informacji za pośrednictwem chmury, nasi Klienci będą mogli lepiej oceniać i rozwijać swoje najcenniejsze relacje biznesowe”.
Integracje natywne z aplikacjami biznesowymi Microsoft Dynamics 365 umożliwią firmie Dun & Bradstreet zdobycie nowych użytkowników i otwarcie się na nowe przypadki, a także dostarczą bardziej prostych rozwiązań niż to było możliwe kiedykolwiek wcześniej.
Dzisiejsze firmy korzystają z danych i usług analitycznych Dun & Bradstreet w zakresie sprzedaży i marketingu pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B), zarządzania ryzykiem, zarządzania łańcuchem dostaw, sprzedaży i zarządzania historią kredytową. Dynamics 365 to następna generacja inteligentnych aplikacji biznesowych, które umożliwiają organizacjom rozwój, ewolucję i przekształcanie w celu zaspokojenia potrzeb klientów i zdobywania nowych możliwości. Dzięki tej integracji danych istniejący klienci Dun & Bradstreet, którzy są również klientami Microsoft Dynamics 365, będą korzystać z danych zintegrowanych bezpośrednio z CRM’em, usprawniając proces, dzięki czemu będą w stanie uzyskać dostęp do informacji w sposób, który oszczędza znaczną ilość czasu i poprawi wydajność.
„Microsoft jest zaszczycony, że Dun & Bradstreet wybrał naszą chmurę, aby dostarczać najbardziej podstawowych i kluczowych ofert branżowych. Cyfrowa transformacja to nie tylko technologia – wymaga od liderów biznesu odtworzenia istniejących modeli biznesowych i objęcia różnych sposobów łączenia ludzi, danych i procesów” – powiedział Judson Althoff, Wiceprezes ds. Międzynarodowego Rozwoju Biznesu. “Dun & Bradstreet wywiera nacisk na dostęp do technologii aby zwiększyć moc swoich innowacji i zwiększać wartość dla swoich klientów. Możliwość doskonałego rozwoju bogatego zasobu danych dla naszych wspólnych Klientów dzięki połączeniu Dynamics 365 i Dun & Bradstreet jest niewiarygodna “.
Poprzez zbieżne nastawienie do rynku i strategie, obie firmy będą wspólnie sprzedawać dane biznesowe Dun & Bradstreet i D&B Hoovers korzystając z Microsoft Dynamics 365. Oferta ta będzie dostępna w Stanach Zjednoczonych, dając nowe możliwości wzrostu sprzedaży i udoskonalenia rozwiązań marketingowch dla obu oraz większego wykorzystania zasobów chmury Azure dla firmy Microsoft.
O Dun & Bradstreet
Dun & Bradstreet (NYSE: DNB) rozwija najcenniejsze relacje w biznesie. Poprzez udostępnianie prawdziwych danych, daje swoim klientom nowe perspektywy i ułatwia współprace z dostawcami, klientami i partnerami, już od 1841 roku. Niemal dziewięćdziesiąt procent firm z rankingu Fortune 500 oraz wiele firm na całym świecie, niezależnie od rozmiaru polega na naszym danych, spostrzeżeniach i analizach. Więcej informacji na temat Dun & Bradstreet można znaleźć na stronie internetowej DNB.com.