Aktualności

Przejęcie Kingi Pienińskiej przez Oshee - komentarz eksperta Bisnode

20 wrz 2017

Robert Kremser, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Bisnode Polska o przejęciu Kingi Pienińskiej: Wejście na rynek wód przełoży się na cały biznes Oshee

- Nabycie marki Kinga Pienińska przez Oshee, którego podstawowymi produktami są jak dotąd tzw. napoje funkcjonalne, jest bardzo dobrym strategicznie działaniem w kontekście chęci mocnego zaakcentowania swojej obecności na rynku wód mineralnych. Oshee, znany na rynku producent napojów funkcjonalnych, przejął całkowicie Kingę Pienińską, co ma mu pozwolić wejść w jedną z najszerszych w Polsce kategorii spożywczych jaką są wody mineralne. Oshee planuje rozbudowę zakładów produkcyjnych oraz zwiększenie mocy produkcyjnych, jak również rozszerzenie dystrybucji - tłumaczy Robert Kremser.

Tym samym Oshee zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce.

- Nabycie Kingi Pienińskiej przez Oshee, którego podstawowymi produktami są jak dotąd tzw. napoje funkcjonalne, którymi są głównie izotoniki i napoje proteinowe oraz witaminowe, jest bardzo dobrym strategicznie działaniem w kontekście chęci mocnego zaakcentowania swojej obecności na rynku wód mineralnych, a fakt, iż Kinga Pienińska należy do pierwszej piątki tej kategorii w Polsce pozwoli mu praktycznie wedrzeć się na nowy rynek, co z pewnością przełoży się na cały jego biznes - komentuje dyrektor ds. rozwoju w firmie Bisnode Polska.

Więcej aktualnych informacji o branży spożywczej, można znaleźć na stronie:

Portal spożywczy

Jeżeli chcesz zamówić więcej danych o wyszukiwanej firmie wypełnij poniższy formularz - oddzwonimy do Ciebie