Artykuły Raporty

Uwolnij moc CRM’u dzięki sztucznej inteligencji, czyli 4 trendy AI, które pomogą w biznesie

Praca na systemach CRM jest czasem skomplikowana i czasochłonna praca, a każdy kto pracuje na co dzień z tymi systemami, wie że w zasadzie nigdy się ona nie kończy.

Pomoc dla tych, którzy wolą spędzać czas praca nad kreatywnymi, strategicznymi kwestiami, a nie mechanicznie powtarzalnymi zadaniami, jest już w drodze.

To sztuczna inteligencja (AI) wychodzi naprzeciw naszym potrzebom.

 

Kimkolwiek jesteś, nie potrwa długo, zanim zobaczysz zmiany, jakie wprowadzi AI w Twoim miejscu pracy.

Opinię tę podzielają: Martin Dicksved, Senior Specjalista ds. Analityki i automatyzacji marketingu w Friends & Insights;; Mattias Andersson, Partner w Friends & Insights; Andrew Ng, profesor Uniwersytetu Stanforda; i Anne Buchwald Pedersen, Senior CRM Manager w DR Koncerthuset.

Z ich pomocą przedstawiamy Wam 4 trendy AI, które zrewolucjonizują CRM’y  i pomogą pokonać Ci największe wyzwania.

 

Przeczytaj nasz raport